Gå til innhold

Problemer med blackscreen

texzi

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt ps3 nå i ca 1,5 år og har ikke hatt noen problemer.

Kjører den på en 37" HDklar tv, har aldri hatt noen problemer med det.

I dag da jeg skulle spille cod4, slo jeg den på, gikk inn på spillet, trykket muliplayer, alt ble svart og jeg ventet på at multiplayer screen skulle komme opp, men det gjorde den ikke. Ventet i et par minutter, men ikke noe skjedde. Så slo jeg den av, og da ps3 kom på igjen, var den inne på avstandsspill.

Jeg har en psp koblet opp mot ps3'en, så jeg gikk inn på avstandsspill for å sjekke om det var noe jeg var nødt til å gjøre. Men nei, det funket helt greit.

Jeg gikk ut av avstandsspill og gikk inn på PSN, bilder, musikk og innstillinger uten noen problemer.

Så starter jeg cod4 igjen, kommer opp Playstation 3 (som vanlig) så blir alt svart, det går noen sekunder til jeg får følgende melding:

En feil oppstod: 80010514

Jeg trykker tilbake, og prøver å starte spillet nok en gang, samme sjer, får følgende melding:

En feil oppstod: 8001050F

Jeg har nyeste oppdatering og alt på ps3, just so you know.

Har lest på nettet att denne feilen kan oppstå etter å ha lastet ting ned fra PSN, har ikke kjøpt noe spesielt med spill i det siste, men lastet ned 2-3 kostyme-pakker til littlebigplanet i går, innstalerte de og, men hadde ikke problemer med å spille rett etter det..

Har trådløst nett, men ligger alltid/nå på over 80%

Så jeg lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg :)

- Martin

Endret av texzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå prøve jeg Littlebigplanet, men akkurat det samme skjedde, ps3 kommer opp i det jeg starter spillet, så blir alt svart og ingenting skjer.

Slo ps3 av og på nå, kom meg inn i home menyen, men det kom ikke opp den cd'en under spill, som symboliserer for at et spill er inni (noe som littlebigplanet er).

Puttet inni Far Cry 2 nå, men det samme skjedde, cd symbolet kommer ikke opp.

Tok utav cd'en og slo ps3 av og på, puttet Far Cry inn igjen, ingenting skjer.

Puttet inn en helt vanlig DVD film, og den funket..

Prøvde meg på en system gjenoppretting, dvd funket men ikke spill. Har riktig nok ikke prøvd med en Blu-Ray film, siden jeg ikke har det..

Endret av texzi
Lenke til kommentar
Nå prøve jeg Littlebigplanet, men akkurat det samme skjedde, ps3 kommer opp i det jeg starter spillet, så blir alt svart og ingenting skjer.

Slo ps3 av og på nå, kom meg inn i home menyen, men det kom ikke opp den cd'en under spill, som symboliserer for at et spill er inni (noe som littlebigplanet er).

Puttet inni Far Cry 2 nå, men det samme skjedde, cd symbolet kommer ikke opp.

Tok utav cd'en og slo ps3 av og på, puttet Far Cry inn igjen, ingenting skjer.

Puttet inn en helt vanlig DVD film, og den funket..

Prøvde meg på en system gjenoppretting, dvd funket men ikke spill. Har riktig nok ikke prøvd med en Blu-Ray film, siden jeg ikke har det..

høres ut som om at blu-ray spilleren din ikke vil spille av blu-rayer mer, ps3 spill er som du sikkert vet på blu-ray plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...