plukkfisk Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg bader aldri i offtentlige svømmebasseng, sist jeg gjorde det var jeg 13, tror jeg. en gang var jeg i et basseng med sånn "bølgebasseng", og plutselig kom det en bæsj flytende i rimelig stor fart mot meg. dette skjedde rett etter at jeg ved et uhell hadde fått en del vann i kjeften. temmelig æsj følelse den dagen, selv om jeg svært sjelden lar ting av slik natur gå spesielt hardt inn på meg. hva som er normalt er vel kanskje litt vanskelig å svare på. farlig og uhygienisk er det nå i det minste ikke. men som andre her har nevnt er det lurt å sørge for at det ikke er mennesker som blir berørt av det. 1 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Pisser i alt som kan pisses i, jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Folk som tisser i basseng burde få forbud mot å oppsøke badefasiliteter og bassenger. Bassengene er som regel ikke veldig store, det er veldig mange mennesker i bassengene og vannet resirkuleres. Ok, det er masse klor og andre fine stoffer i vannet som hindrer bakterier i å spre seg. Så veldig uhygenisk blir det ikke. Men alikevel. Tenk på at det er andre mennesker som skal bade i det samme vannet som dere. I sjøen har det jo ingenting å si, spesielt i havet. Det er jo ubegrenset stort. Dessuten er det jo alksens skapninger i havet som jo også må kvitte seg med sine avfallsstoffer. 1 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk som tisser i basseng burde få forbud mot å oppsøke badefasiliteter og bassenger. Bassengene er som regel ikke veldig store, det er veldig mange mennesker i bassengene og vannet resirkuleres. Ok, det er masse klor og andre fine stoffer i vannet som hindrer bakterier i å spre seg. Så veldig uhygenisk blir det ikke. Men alikevel. Tenk på at det er andre mennesker som skal bade i det samme vannet som dere. I sjøen har det jo ingenting å si, spesielt i havet. Det er jo ubegrenset stort. Dessuten er det jo alksens skapninger i havet som jo også må kvitte seg med sine avfallsstoffer. Vel det er krav til klor og resirkulering av basseng men vet man om de følges? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg bader aldri i offtentlige svømmebasseng, sist jeg gjorde det var jeg 13, tror jeg. en gang var jeg i et basseng med sånn "bølgebasseng", og plutselig kom det en bæsj flytende i rimelig stor fart mot meg. Hahahahahaha 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pisser i alt som kan pisses i, jeg. Vi er to:P Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pisser i alt som kan pisses i, jeg. Vi er to:P Så man får ikke missfarget badeshorts av dette? Jeg pisser i havet hvis jeg har muligheten til å trekke shortsen litt ned. Orker ikke tanken på å pisse rett i klæra mine. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synest det er godt å pisse i havet jeg, er som en strøm med varmt vann plutselig treffer deg og det blir skikklig godt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pisser i alt som kan pisses i, jeg. Vi er to:P Så man får ikke missfarget badeshorts av dette? Jeg pisser i havet hvis jeg har muligheten til å trekke shortsen litt ned. Orker ikke tanken på å pisse rett i klæra mine. Neii, jeg har ikke sett noe forskjell ihvertfall..? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synest det er godt å pisse i havet jeg, er som en strøm med varmt vann plutselig treffer deg og det blir skikklig godt Pisser dama på deg og? siden du liker den varme strømmen av piss! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synest det er godt å pisse i havet jeg, er som en strøm med varmt vann plutselig treffer deg og det blir skikklig godt Pisser dama på deg og? siden du liker den varme strømmen av piss! Nå var du bare ekkel.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Won't somebody please think of the baby anchovies? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den penisfisken hadde nok ikke vært grei å fått i røret nei. Jeg urinerer alltid i havet hvis jeg bader der, men ikke i basseng. Jeg bader faktisk aldri i basseng heller for den saks skyld. Ellers kan jeg finne på å urinere overalt bare det er utendørs og litt i skjul. Står rett som det er å urinerer i hagen f.eks. hvis det er litt halvmørkt og jeg har noe jeg skal gjøre der ute Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 pisser i ferskvann og hav på sommern, alle gjør jo det! basseng prøver jeg å unngå. her er det store spørsmålet, når du må pisse og er ved ett vann, pisser du i vannet eller et annet sted i nærheten? mest sansynlig pisser du i vannet, samme prinsipp bare at de andre gangene er du i det. Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det. Men i basseng er fyfy Atsjonas! Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt. Flaut, sikkert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det. Men i basseng er fyfy Atsjonas! Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt. Flaut, sikkert Tenk så gøy på et gigantisk bad. Det er stappfullt, og må nesten drukne andre for å svømme 2 meter. Tssssss, en person tisser, og du ser det grønne/rød/blå/farge spre seg som en gal.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Da ville jeg rimelig druknet an masse personer for og redde skinne mitt Endret 21. desember 2008 av Slettet-1nDPpQXNWW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå