Gå til innhold

Er det normalt å tisse i havet?

Alompi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naudsynt=nødvendig

Don't drink water, the fish fuck in it ;)

Men, fra spøk til alvor. Jeg kan ikke forestille meg noen negative konsekvenser av å tisse i havet, annet en muligens sosiale problemer om du tisser på en kar rett ved siden av deg elns.

EDIT: (Nesten) alt vann kommer jo til havet uansett, og med tanke på at folk har tisset overalt i tusenvis av år så tror jeg det ikke er noen hygeniske problemer med å tisse i havet. Faktisk er tiss ganske rent i forhold til mye annet vi har daglig kontakt med.

Endret av noob11
Lenke til kommentar

jeg har sluttet med det. det mest uaptitelige jeg har vært borti var en liten unge som tisset i boblebadet på et stort svømmesenter. jeg satt da i samme boblebad da den ungen kom og ville sitte der også. plutselig sluttet boblene og jeg så den gule fargen strømme igjennom badebuksene og ut i vannet som en slags gul røyk som sprer seg til å dekke hele arealet. jeg satt der lamslått og sjokkert,mens den ungen så fort han var ferdig pilte av sted til vennene sine. tisse i boblebad eller basseng er uappetitelig til tusen. faktisk også ganske mange som ar seg den friheten.derfor bader jeg ikke i basseng lenger,ihvertfall ikke hvor det er masse mennesker.

http://www.youtube.com/watch?v=mnFRXJF-R0g...feature=related

falskt eller ekte,men dette hadde ikke vært kult å gjøre.........hahaha

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I elva Ganges i India er tissing og bæsjing i elva blitt et kjempeproblem. Folk bruker elva som dass, hundretusenvis av folk, fordi den er "hellig". Da er det blitt et stort hygieneproblem, ettersom at folk også bader i elva for å få velsignelse fra den pga helligheten.

Lenke til kommentar
jeg har sluttet med det. det mest uaptitelige jeg har vært borti var en liten unge som tisset i boblebadet på et stort svømmesenter. jeg satt da i samme boblebad da den ungen kom og ville sitte der også. plutselig sluttet boblene og jeg så den gule fargen strømme igjennom badebuksene og ut i vannet som en slags gul røyk som sprer seg til å dekke hele arealet. jeg satt der lamslått og sjokkert,mens den ungen så fort han var ferdig pilte av sted til vennene sine.

Du satt der og så på, men gjekk ikkje ut av badet? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
jeg har sluttet med det. det mest uaptitelige jeg har vært borti var en liten unge som tisset i boblebadet på et stort svømmesenter. jeg satt da i samme boblebad da den ungen kom og ville sitte der også. plutselig sluttet boblene og jeg så den gule fargen strømme igjennom badebuksene og ut i vannet som en slags gul røyk som sprer seg til å dekke hele arealet. jeg satt der lamslått og sjokkert,mens den ungen så fort han var ferdig pilte av sted til vennene sine.

Du satt der og så på, men gjekk ikkje ut av badet? :p

jo som faen og,jeg sklei faktisk på den glatte kanten og slo skulderen min skikkelig under min flukt..........hehehe. men det tok meg et par sekunder mens jeg så dette før jeg faktisk skjønte hva som pågikk og reagerte. det var veldig overraskende spesielt da jeg også satt ved siden av.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

å tisse på gigantiske basseg ser jeg ikke på som noe problem, jo sikkert ekkelt, men for et mas å gå opp av vannet, fryse helt bort til toalettet, dra ned bukse, dra den på igjen, gå frysende tilbake i bassenget.. Når du bare kan presse litt. Men jeg skjerper meg på små bassenger selvølgelig.

Det enkle er ofte det beste. :tease:

Lenke til kommentar
å tisse på gigantiske basseg ser jeg ikke på som noe problem, jo sikkert ekkelt, men for et mas å gå opp av vannet, fryse helt bort til toalettet, dra ned bukse, dra den på igjen, gå frysende tilbake i bassenget.. Når du bare kan presse litt. Men jeg skjerper meg på små bassenger selvølgelig.

Det enkle er ofte det beste. :tease:

Og veldig veldig ekkelt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som pisser der andre bader, i havet, og hvertfall i basseng, burde ikke få bade rett og slett.

Alltid må folk ødelegge for andre. Noen eksisterer bare for å gjøre livet surt for andre folk.

Pissing i basseng er en utrolig egoistisk handling som burde straffes ved høye bøter, omtrent som når folk tisser i gata på byen.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp...

Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet?

Åpner ikke urinrøråpningen seg når du tisser? Ellers er den vel lukket?

I innsjøer i amazonas finnes det jo bakterier som går inn i penisen når du tisser (har jeg hørt). Og derfor kan vel vanlige bakterier fra sjøen også gjøre entre?

Dette med innsjøer i Amazonas har jeg aldri hørt om. Derimot finnes det en fisk i elver i Peru (Amazonas-området av Peru that is) som kalles vampyrfisk. Denne tiltrekkes blod (og som alle vet er det alltid litt blod i urinen). Så hvis man urinerer i elver i Amazonas, Peru risikerer man at denne fisken svømmer opp i urinrøret og slår ut finnene (som fungerer som en slags kroker).

Men i vanlige norske hav er det nok ikke farlig å urinere nei. Det er ingen farlige fisker eller andre dyr/organismer/bakterier som kan skade urinveisrøret og prostata nei. Skal ikke si det 100% sikkert. Men har aldri hatt problemer med å urinere i havet selv. Fungerer helt fint.

sorry as kompis men er det blod i urninen din er det noe galt, det det kan være er proteiner, da det gir samme utslag som blod på en prøve.

Lenke til kommentar

Googlet det, og det virker som om du har rett i det. Da tiltrekkes vel fisken av de organiske stoffene i urinen da, eller noe slikt. Kanskje av urinen i seg selv. Uansett. Poenget var ikke at det er blod i urinen. Men at det er farlig å urinere i Amazonaselver i Peru. ;)

Lenke til kommentar
Folk som pisser der andre bader, i havet, og hvertfall i basseng, burde ikke få bade rett og slett.

Alltid må folk ødelegge for andre. Noen eksisterer bare for å gjøre livet surt for andre folk.

Pissing i basseng er en utrolig egoistisk handling som burde straffes ved høye bøter, omtrent som når folk tisser i gata på byen.

et uttrykk som blir brukt fra tid til annen om en som bare skal lage kvalme; "brønn-pisser",altså en som tisser i brønnen til andre mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...