Gå til innhold

Er det normalt å tisse i havet?

Alompi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp...

Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet?

Åpner ikke urinrøråpningen seg når du tisser? Ellers er den vel lukket?

I innsjøer i amazonas finnes det jo bakterier som går inn i penisen når du tisser (har jeg hørt). Og derfor kan vel vanlige bakterier fra sjøen også gjøre entre?

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Det åpner seg men når du tisser og da er det enveiskjørt der.

Når trykket som presset urinen ut opphører så lukker det hele seg igjen.

Urinrøret åpnes jo litt før urinen kommer, og er oppe en liten stund etter at urinen har stoppet (pga press).

Lenke til kommentar
Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det.

Men i basseng er fyfy Atsjonas! :thumbdown:

Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt.

Lenke til kommentar
Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp...

Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet?

Åpner ikke urinrøråpningen seg når du tisser? Ellers er den vel lukket?

I innsjøer i amazonas finnes det jo bakterier som går inn i penisen når du tisser (har jeg hørt). Og derfor kan vel vanlige bakterier fra sjøen også gjøre entre?

Dette med innsjøer i Amazonas har jeg aldri hørt om. Derimot finnes det en fisk i elver i Peru (Amazonas-området av Peru that is) som kalles vampyrfisk. Denne tiltrekkes blod (og som alle vet er det alltid litt blod i urinen). Så hvis man urinerer i elver i Amazonas, Peru risikerer man at denne fisken svømmer opp i urinrøret og slår ut finnene (som fungerer som en slags kroker).

Men i vanlige norske hav er det nok ikke farlig å urinere nei. Det er ingen farlige fisker eller andre dyr/organismer/bakterier som kan skade urinveisrøret og prostata nei. Skal ikke si det 100% sikkert. Men har aldri hatt problemer med å urinere i havet selv. Fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...