Alompi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For meg virker dette veldig ekkelt og uhygienisk. Virker også som en lett måte å få urinveisinfeksjon på. Si deres meninger om ''tisse i havet'' fenomenet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg tisser i alle slags basseng/hav:) Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 jeg tisser i alle slags basseng/hav:) ÆSJ, basseng? Selv de som tisser i havet har en slags etisk kode om ikke å tisse der det kan gå utover andre. You are a sick, sick man... 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp... Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ser nå ikke noe problem med å tisse i havet. Om du er redd urinveisinfeksjon så anbefaler jeg deg uansett å holde deg på land for ser ikke for meg at risken blir noe større av å tisse eller ikke. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp... Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet? Åpner ikke urinrøråpningen seg når du tisser? Ellers er den vel lukket? I innsjøer i amazonas finnes det jo bakterier som går inn i penisen når du tisser (har jeg hørt). Og derfor kan vel vanlige bakterier fra sjøen også gjøre entre? Endret 14. desember 2008 av Alompi Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det åpner seg men når du tisser og da er det enveiskjørt der. Når trykket som presset urinen ut opphører så lukker det hele seg igjen. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Det åpner seg men når du tisser og da er det enveiskjørt der.Når trykket som presset urinen ut opphører så lukker det hele seg igjen. Urinrøret åpnes jo litt før urinen kommer, og er oppe en liten stund etter at urinen har stoppet (pga press). Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det. Men i basseng er fyfy Atsjonas! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror ikke du har noe og frykte, jeg vil tro at opp til så mange som 90% av alle som bader i havet pisser i det. Men i basseng er fyfy Atsjonas! Noen steder så tilsetter de stoffer i bassenget som skifter farge om det kommer i kontakt med urin. Må være litt kjipt å stå i bassenget og så plutselig så kommer det en grønn sky fra skrittet ditt. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Urinrøret åpnes jo litt før urinen kommer, og er oppe en liten stund etter at urinen har stoppet (pga press). Nope deg gjør ikke det, det er trykket fra urinen som åpner og lukker det og intet annet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Win: Og legge en kabel i basenget. Epic: Diare Lenke til kommentar
Europa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg og tre kompiser pleide alltid å pisse i svømmehallen rett før vi gikk i dusjen. Burde kanskje latt være, selv om det bare var en dråpe i havet. Det er MANGE liter i et svømmebasseng. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ceep on the record Europa.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tjaa. Det blir da ikke vakum i blæra slik at havvannet kommer opp... Har du ei klesklype på forhuden når du bader i havet? Åpner ikke urinrøråpningen seg når du tisser? Ellers er den vel lukket? I innsjøer i amazonas finnes det jo bakterier som går inn i penisen når du tisser (har jeg hørt). Og derfor kan vel vanlige bakterier fra sjøen også gjøre entre? Dette med innsjøer i Amazonas har jeg aldri hørt om. Derimot finnes det en fisk i elver i Peru (Amazonas-området av Peru that is) som kalles vampyrfisk. Denne tiltrekkes blod (og som alle vet er det alltid litt blod i urinen). Så hvis man urinerer i elver i Amazonas, Peru risikerer man at denne fisken svømmer opp i urinrøret og slår ut finnene (som fungerer som en slags kroker). Men i vanlige norske hav er det nok ikke farlig å urinere nei. Det er ingen farlige fisker eller andre dyr/organismer/bakterier som kan skade urinveisrøret og prostata nei. Skal ikke si det 100% sikkert. Men har aldri hatt problemer med å urinere i havet selv. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jepp så den fisken på VG eller dagbladet for lenge siden. Den setter ut "mothaker" i penisrøret. Må være ubeskrivelig kjipt å få ut igjen. Men så bor vi jo ikke der heller, da. Endret 14. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Peru risikerer man at denne fisken svømmer opp i urinrøret og slår ut finnene (som fungerer som en slags kroker). åfy faen.. - Tror noe i buksa krympet litt når jeg leste den setningen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eg har aldri vore i eit basseng eller havet lenge nok til at det er naudsynt. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Eg har aldri vore i eit basseng eller havet lenge nok til at det er naudsynt. Hva betyr naudsynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå