RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hva synes dere? Edit: ny versjon av bildet Edit: enda en ny versjon ( prøvde å få litt mindre skjærende blader, funKa det? Endret 15. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ser ut som det er tatt rett fra ringenes herre. Trivelig motiv, men jeg syns ikke du har gjort en god nok jobb. Bladene stikker meg i øynene. Murbygget ser veldig fint ut, men ikke helt skarpt. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 ingen kommentarer på den andre versjonen? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ingen kommentarer på den andre versjonen? Ser mye bedre ut men lag det litt mindre er du snill. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes bladene er alt for skjærende. Veldig flott motiv, though! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes bladene er alt for skjærende. Veldig flott motiv, though! Det tredje begynner å blir bra Er fortsatt noe oppe til høyre men jeg liker det i allefall Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det ser bedre ut, men jeg tror heller du bør prøve å ta bildet påny. Jeg tror du har vært mer uheldig med lyset enn motivet, for å si det slik. Alt annet enn motivet reflekterer mye lys. Den siste, 3. versjonen, har veldig mye kontraster i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå