Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt for trang

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_FluA_*

Min problemstilling

Jeg var sammen med en jente her om dagen og vi traff tonen veldig godt, så vi bestemte oss for å begynne å "date" litt. Det endte til slutt med litt naken wrestling av den gode typen, og når penetreringen skulle skje så oppdaget vi dessverre at hun rett og slett var litt for trang for meg. Jeg har ikke verdens største penis, jeg tipper den ligger på rundt 16-17cm erigert(faktisk aldri målt), og jeg hadde opphisset henne ganske så mye. Så skulle tro det var et seksuelt klimaks.

Spørsmålet

Hvordan kan jeg/vi løse dette?

Takker på forhånd for alle gode svar!

Hun sier at hun har hatt sex før, og det tror jeg på i og med at jeg har hørt det fra andre også.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier at penisen er 16-17 cm, men "problemet" kan jo ligge i at du har en litt tjukk penis. Lengden din har ikke så mye og si om hun er trang eller slapp.

Anbefaler deg og søke/lete litt gjennom Seksualitetforumet, her er det mange som spør det samme og har fått mange svar.

Et tips er no å varme opp med en finger først, deretter gå over til og bruke to fingrer på henne, og så tar du penisen i bruk etter litt oppvarming.

Etterhvert vil hun ikke være så trang lenger og ting går bedre ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_FluA_*

Vi er begge to 18 år. Hun virket rimelig opphisset, og jeg hadde allerde varmet henne opp med fingrene mine. Omkretsen min er jeg usikker på, men tipper den ligger på rundt gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Ta det helt med ro, det er en vanlig problemstilling. Kan komme av at det er lenge siden hun sist hadde sex. For å si det enkelt: det løser seg vanligvis etterhvert. Ha forsiktig sex i begynnelsen, og pass på å gi dere når hun blir sår (hun vil helt sikkert bli det).

Etter noen uker er det tut og kjør ;)

PS. Har mye å si hvor komfortabel hun er, er hun anspent gjør det stort sett aldri saken enklere. Ikke vær så fokusert på problemet heller, prøv et langt forspill så hun får slappet av. Er ikke alltid lett for oss gutta med lange forspill, men det kan være spennende det også. Pass også på at det glir lett, ikke alle jenter produserer "nok" glidemiddel. Kan være greit å hjelpe til med kondomeriet-varianten, evt. hjemmelaget (spytt).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ta det helt med ro, det er en vanlig problemstilling. Kan komme av at det er lenge siden hun sist hadde sex. For å si det enkelt: det løser seg vanligvis etterhvert. Ha forsiktig sex i begynnelsen, og pass på å gi dere når hun blir sår (hun vil helt sikkert bli det).

PS. Har mye å si hvor komfortabel hun er, er hun anspent gjør det stort sett aldri saken enklere. Ikke vær så fokusert på problemet heller, prøv et langt forspill så hun får slappet av. Er ikke alltid lett for oss gutta med lange forspill, men det kan være spennende det også. Pass også på at det glir lett, ikke alle jenter produserer "nok" glidemiddel. Kan være greit å hjelpe til med kondomeriet-varianten, evt. hjemmelaget (spytt).

Lykke til!

Kompis, hadde akkurat(!) samme problemet! Har helt vanlig penis sjæl.. Prøvde glidemiddel for første gang pga. dette, og det funker fett som faan!

Stikk på apoteket, koster ca 60kr for en flaska'. Varer lenge. Du trenger bare litt på hodet og på enden av "skaftet" ;)

Go, Go, Go!

Lenke til kommentar

Lykke til!

Kompis, hadde akkurat(!) samme problemet! Har helt vanlig penis sjæl.. Prøvde glidemiddel for første gang pga. dette, og det funker fett som faan!

Stikk på apoteket, koster ca 60kr for en flaska'. Varer lenge. Du trenger bare litt på hodet og på enden av "skaftet" ;)

Go, Go, Go!

Jeg føler meg lurt. På kondomeriet koster en flaske omtrent 150 kr mener jeg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...