konduktans Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har hatt denne pc'n i noen måneder, og fylt den med spill og programmer. I starten funka det fett, men nå har den begynt å bli skikkelig treig. Jeg har Avast Pro antivirus og har alltid vært påpasselig mtp virus. Kjører også defragmentering relativt ofte. Maskina kjører Vista HP. Det er en Dell XPS 630 stasjonær med følgende programvare: -C2D E8300 -4GB PC6400 RAM -SLI 8800 GT -RAID0 SATA HDD Hvis jeg f.eks spiller fallout samtidig som jeg har uTorrent på i bakgrunnen, vil uTorrent låse seg og slutte å laste ned. Ikonet er i taskbaren, men det vil ikke åpne seg. Det samme gjelder hvis jeg har åpna mange tabs i en nettleser(samme hvilken). Nettleseren mister kontakten med nettet(msn og utorrent fungerer), og det går ikke an å gå inn på f.eks google. Hvis maskina står alene på skrivebordet med uTorrent i bakgrunnen, vil den etter en tid nekte å bruke nettlesere, og uTorrent låser seg. Noen som har en løsning for meg? Har alle filer på en TB-disk, så formattering ville egentlig vært en ganske smal sak. Problemet er bare at jeg ikke har vista på cd, og jeg vil ikke bruke den som er på TPB. Derfor trenger jeg å fikse maskina! Er takknemmelig for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå