Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tar aldri jentene kontakt?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Det er noen ting jeg kom til å tenke på her igår, og det plager meg litt egentlig. Jeg og en kompis drar på en fest, vi kjenner bare et par stykker som er der, resten har vi aldri møtt før. Så blir kompisen min ringt av noen jenter som han har snakket litt med før og alle de var selvfølgelig forelska i han. Jeg skjønner ikke, det er veldig sjelden at det ikke er jeg som må ta det første steget. Jeg kjente ingen der somsagt, og de fleste var enten i forhold eller så var det de som likte kompisen min så ja.. :p Jeg pratet med endel av jentene der og fikk ganske god kontakt, men jeg orket ikke eller ville ikke prøve meg siden jeg var litt uttafor egentlig. Når jeg ser på kompisen min så ser jeg at hun ene jenta henge rpå han hele tiden og det er ingen tvil om hva hun vil, hun andre derimot blir furt og drar hjem. Det er nok han som tok insiativet med en gang, men hvordan får han de på gli så fort. Jeg ender alltid opp med å bare bli venn >.< De eneste damene jeg kan få er liksom de som prøver seg på meg, når jeg prøver meg på noen så blir vi ALLTID bare venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...