IngerJoh Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det noen som har sett noen tester av Nikon Coolpix P6000? Jeg likte så godt grepet på den i tillegg til at den ikke var så tung. Har funnet noen engelske tester, men det så ut som den optiske søkeren var dårlig, og jeg vil gjerne ha det. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Sammenlignet med Canon G10 og Panasonic LX3 av "Nikonguru" Thom Hogan. http://www.bythom.com/compactchallenge.htm Edit, mente selvsagt G10 og ikke G9. Endret 14. desember 2008 av Oceanborn Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det finnes bedre alternativ, ja. Både f.eks G10 og LX3 er helt klart å foretrekke fremfor Nikonen, objktivt sett. Lenke til kommentar
IngerJoh Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det finnes bedre alternativ, ja. Både f.eks G10 og LX3 er helt klart å foretrekke fremfor Nikonen, objktivt sett. Jeg vurderer D9 primert fordi objektivet har lenger tele. Trodde G9 var mer et kamera for meg, men jeg har kanskje tatt feil? Dere presiserer G10 og ikke G9. Jeg vil gjerne ha optisk søker. Er det noen som har testet hvordan søkeren til LX3, som leveres som ekstrautstyr, fungerer i praksis? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vel vi sier vel bare G10 fordi G9 er passé... Lenke til kommentar
IngerJoh Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Vel vi sier vel bare G10 fordi G9 er passé... Jeg vil gjerne si hjertelig takk for all hjelp her på forumet. Det er ikke lett å finne fram i den kamera jungelen som hersker der ute. Tusen takk! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg mener bildeskarpheten er oppskrytt på G9. Utendørsbilder tatt med mitt gamle Nikon P3 ble skarpere. Lenke til kommentar
convak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som vet om det finnes andre kamera med GPS i samme klasse som Nikon Coolpix P6000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå