Applebee Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei. Har bestemt meg for å gi\selge skien mine til broren min, ta pengene jeg får til jul og kjøpe meg nye ski. Tror ikke jeg kommer til å ha noe over 4000kr, så en ski pakke med Ski og binding (ikke sko) til 3500-4000 hadde vært greit. Krav: Skiene skal være brede, fungere bra i pudder men også i hopp. Altså ikke veldig tunge ski. Bindingene setter jeg ikke store krav til, de skal fungere Jeg er 182-83 høy ca, så jeg trenger vel noe rundt 175-179 i ski. Helst bredere enn de skiene jeg har nå (Troublemaker - 109-75-109) Takker for svar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Se gjennom bruktmarkedet på friflyt feks. Det du vil ha får du ikke til 4k nytt. Vil også være fordelaktig med lengre ski når de skal brukes i løs snø, så se etter noe opptil 190cm. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Takker, men skal ikke ha lengre ski ettersom de muligens også vil hoppes med (180 og slikt noobishe tricks) Men skal se på friflyt, takk for tipset Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det går fint an å hoppe med litt lengre ski også. Skal du ha twintip (siden du nevnte 180) vil gliflaten ikke være spesielt lang og skiene føles mye kortere enn de faktisk er. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Yess.. glemte og nevne at jeg skulle ha Twin Tip Absolutt must! Men ser på ski nå, så får jeg bestemt meg til jul i alle fall Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis du kan avse litt mer penger eller finner noe brukt vil jeg anbefale Line Prophet 100 186cm (135-100-124 om jeg husker rett). Beste allroundskia jeg noensinne har hatt! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Okei, takker Skal se om jeg finner noen til akseptabel pris Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Denne så jo veldig grei ut, til bare 3500kr? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det var jo en god pris, bare passe på at de ikke er kjørt i filler (typ knekk i kantene, hakk helt inntil kantene, dype hakk i belegget oppå etc.) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Skrev en kommentar til skiene. Han\hun sa at de var i god stand Kjørt på 12 ganger) og ingen dyper riper. Skiene var fullt kjørbare i den standen de var nå.. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 hvordan funker Line Prophet 100 til å dra på litt på hopp? liker både bc hopp og i parken. railer også endel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fungerer helt greit, men lurt å ha bindingene litt lengre bak på ski som skal brukes i dyp snø, og da blir de jo litt kinkige å snurre masse med. Skal du bruke de på rails blir de vrak med en gang som alle andre ski. Klarer du ikke holde deg unna er det bedre å kjøpe et par parkski til sånt i tillegg. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 har et par parkski.. men tenker meg egentlig å kjøpe noen litt mer allround. men tror egentlig k2 kong fujas er bedre for meg da. litt smalere og bedre for park. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå