Gå til innhold

Låne penger fra privatperson

Bluesnake

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette ser kanskje litt mistenkelig ut, men prøver likevel.

Trenger desperat litt penger nå til jul og lurer på om det er noen her eller om dere vet om en tjeneste i Norge som jeg kan bruke til å låne penger av privat personer.

Jeg trenger rundt 4-5k og det jeg tenkte var at hvis noen er villig til å låne meg det så får de 1k ekstra når jeg betaler tilbake, noe jeg gjør i Januar.

Jeg er seriøs og garanterer at jeg betaler tilbake i Januar, men uansett hvis noen er villig så pm meg og jeg kan gi litt mer detaljer om meg selv osv.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lureste er å ikke låne bort penger privat til noen du ikke er villig til å GI BORT lånebeløpet til. Eks nærmeste familie innenfor et beløp giveren kan tåle å tape er ok.

Ellers ikke lurt.

At du er villig til å betale mange hundre prosent årlig rente gjør det ikke bedre.

Lenke til kommentar

Det er ikke ønskelig at forumet skal bli brukt som en kanal for slik virksomhet, av hensyn til våre brukere. Det er dessverre blitt sånn at man er nødt til å utvise litt skepsis når det gjelder penger og slikt på Internett, og av "worst-case-scenario"-årsaker så stenges tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...