Gå til innhold

Nytt anlegg på gutterom?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal sener kjøpe meg ny TV og nytt hjemmekino anlegg. Tv som jeg skal kjøpe er da denne , mens hvilket anlegg jeg skal kjøpe, er jeg enda usikker på. Dette skal da stå på rommet mitt, 3,5 * 2,5. Har sett på z 5500 og JVC . Har ca tenkt til å bruke 3000 +-.

Anlegget skal kobles opp til ps3, pc og tven. Er det noen andre anlegg jeg burde tenke over, og hvem burde jeg velge?

Mhv

Jørgen

Endret av Manu333
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har tenkt litt, og lurer på om det kanskje blir litt stusslig for z 5500? Har da sett på Patos surroundpakke sammen med Sony STR-DG520B 5.1 Surround. Det ligger da på 3,8k. Hadde da manglet en subwoofer. Men er jo da ikke kresen på lyd heller. HVa syntes dere. burde jeg gå for z 5500?

Lenke til kommentar
Jeg ville absolutt gått for pakken der du får subwoofer og. Ellers blir lydbildet ganske flatt.

Jeg skrev et inlegg i denne tråden som tydeligvis ikke dukket opp. Uansett, så er jeg også enig i at lydbildet blir flatt og kjedelig uten sub, spesielt i film/Spill. Har ikke hørt noe om pakken som blir linket til over, men ser ut som om den gir veldig mye for penga. Pixmania har jeg riktignok hørt en del negative ting om, spesielt angående retur/reklamasjoner siden de holder til i Frankrike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...