Pizzaen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Har vært på leting etter et headset nå en stund og har kommet over Sennheiser HD 205 som ifølge erfaringene på prisguide.no er kjempe bra, men før jeg kjøper det så kunne jeg tenkt meg og høre hva dere syntes?? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis du venter til i morgen kan jeg gi deg en tilbakemelding. Jeg bestilte dem på onsdag (pussig nok at vi spekkulerte over samme settet ) og er ganske sikkert på at jeg får dem i morgen...gleder meg veldig Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har du fått det ? Endret 16. desember 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 haha...nei! Satans Papyrs jævler! Skal ringe dem *nå* og spørre. Regner med at jeg får det i morgen (da har det gått en uke, 2 dager lengre enn vanlig sendetid) Lenke til kommentar
Delta8 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ok jeg har hatt dem i noen minutter nå og de suger kukk for å si det mildt. Kan jo faen ikke høre bassen her! Det er rævva lydkvalitet, det skjærer i øra hver gang det "smeller". Å fy faen! Jeg grøsser når jeg hører på denne skitten! Mine 2 år gamel Koss Porta Pro er mye bedre. Det er mulig de må spilles inn litt først, men det tviler jeg på. Nå spiller de som et par Skullcandy Headset. ÆSJ! Dette er tyveri ved høylyst dag! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har hørt denne hodetelefonenen og følte at den var helt ok. Spilte av noen sanger i Flac og trengte ikke stille bassen inn for å høre den. Hva forventer dere da, mer mot realistisk eller overdrevet Porta pro-bass. Endret 17. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå