AMDguru1 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Noen som vet hvor mange desibel en 350W Q-tec PSU-vifte er på? Har en Sunbeam Rheobus, og tenker på å koble vifta til denne.. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Viftene i dual PSUene til Q-Tec ligger på 32-33dBA. Se forøvrig her for kilde. (De andre PSUene ligger omtrent i samme gata som denne med henhold til støy.) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Takker for svar! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Anbefaler ikke Q-tec power! Det er utrolig mye feil på disse.. pluss at wattene kan jeg ikke se hvor de har fått fra for det må være målt når de brant opp, hehe.. Anbefaler heller et litt dyrere power hvis du vil ha maskinen din oprativ en stund Er andre power som ikke koster så mye som er støysvake. Å hvis du vil senke hastigheten på viftene så blir det mindre kjøling, noe som ikke er å anbefale på disse powerene. siden de allerede er litt varme innvendig. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 hei har et Q-tec 400W psu. som du sa så er det litt feil med det. en kompis satt inn to papst 12db vifter i sitt q-tec psu. disse flytter like "mye" luft som de orginale viftene. så du kan bytte ut viftene med papst uten å være redd for overoppheting mvh Øystein Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skiftet den originale psu-vifta, med ei sunbeam led-vifte, og koblet den til rheobusen. Psu virker ennå, og jeg blir nok helst sannsynlig å kjøre denne slik lenge. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Kjører begge viftene i en Q-Tec 450W på én Zalman FanMate. Den leverer ihvertfall mere/stabilere strøm enn den orginale 300-watter'n, og det har ikke tatt fyr enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå