lasse_hansen87 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei sann.. Lurte på om jeg skulle invistere i et eye kamera til ps 3, men ikke helt sikker på om jeg har bruk for det.. hehe.. hva mener folk her? Bør jeg invistere i det, eller liten vits? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei sann.. Lurte på om jeg skulle invistere i et eye kamera til ps 3, men ikke helt sikker på om jeg har bruk for det.. hehe.. hva mener folk her? Bør jeg invistere i det, eller liten vits? Eneste grunnen for at jeg skulle invistert i etn eye kamera, er rett og slett mikrofonen som følger med. Ellers er det et fåtall spill en egentlig trenger kameraet i. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 okay, da kanskje jeg ikke gidder å invistere i et kamera... Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 eye kamera er vell for de litt mindre, hvis du tenker på åsen spill som kommer til det, eyepet osv Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 oki, da ser jeg bort fra det.. Blir ikke noe innkjøp av kamera her.. Hmm, kanskje jeg skal kjøpe tastatur isteden? hehe Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ja, det er smart! spessielt hvis du bruker home Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 da får vi se hva jeg går til innkjøp av idag, når jeg skal ut å titte sammens med kjærringa.. Kan jo hende det blir noen penger igjen til meg.. hehe =) Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvis ikke, så er det jo jul snart også Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Syns Sony utnytter kameraet svært dårlig, kunne fått mange morsomme spill med det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvis du skal ha et tastatur, kun til ps3 kan jo dette være noe? Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er det tastaturet lansert enda? trodde det skulle komme på nyåret. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er det tastaturet lansert enda? trodde det skulle komme på nyåret.' Den er vel lansert i usa kan kjøpes her. Ellers finnes det en logitech kopi som kan kjøpes her. Ser den er utsolgt, men kan sikkert fåes andre steder. Jeg vet ikke om selve dual shocken blir baktung av den ekstra vekten og jeg har ikke prøvd dette, men det skal vist fungere fint. Selv skal jeg kjøpe den, når den ankommer norske butikker forhåpentligvis i januar. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har bestilt det tastaturet fra vgp. Ankommer vel i neste uke tipper jeg. Om ikke tollen stopper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå