MagnarP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg vet ikke med deg men min min maskin klarer bare å spille 1 spill av gangen så man klarer seg fint med 2 spill installerte til enhver tid. Med mindre man ikke klarer å trykke delete etter at man er ferdig med det. Og hvis noen sa til meg at GTA4 hadde bedre framerate på PS3, når jeg hadde 360 og spillet der, så hadde jeg blitt passe sint etter å ha kjøpt PS3 for akkurat det. Men så synes jeg faktisk 4000kr er ganske mye penger da, kanskje alene om det Synes det er litt rart å kjøpe PS3 for GTA4 når man allerede har spillet på 360. Bluray spiller kan man jo kjøpe for 1995kr. Jeg vet ikke med deg, men jeg har lyst å ha muligheten til å bytte mellom mer enn 2 spill... Jeg spiller på 3-4 spill selv.. dama spiller et par osv.. i tillegg har jeg ikke lyst å måtte avinstallere og installere om en annen.. derfor kjører jeg 320gb harddisk. Er ingen som har sagt at de kjøper ps3en for GTA4 vel? Blu-ray spiller kan kjøpes for 2000kroner ja, og jeg skjønner godt at folk med xbox360 kjøper ekstra blu-ray spiller.. Men jeg foretrekker å ha mest mulig i 1 enhet, og da er ikke 4000 så ille lenger.. selv om jeg og synest en får for lite for 4000kroner.. For 12mnd siden kjøpte jeg min ps3 for 5000kr oner; Fikk med 2 ekstra usb porter, ps2støtte, 2 håndkontrollere og 2 spill... Knuser dagens latterlige tilbud på 4000kroner med LittleBigPlanet bundle, og en "gimped" ps3, skjønner ikke hva Sony røyker om dagen Har også problem med framerates på Xbox 360ien min håper det skal vere eit mindre problem på PS3. (Merka det på GTA IV) Han spør jo direkte om det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) okok.. my bad.. uansett ikke bare derfor han vurderte å skifte men som du sier er det ikke tvil om at GTA4 kjører bedre på xbox360, høyere oppløsning også.. Endret 15. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 deal.no har jo noe gøyalt på lager. Playstation 3 Action bundle PS3 80GB med 2 DualShock3 og spillene Mirrors Edge, Motorstorm 2, Little Big Planet og MGS4 for 5990 kr. spillene motorstorm 2 og little big planet kan jo hende faren din også liker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hva er dualshock 3? noen spessiele kontroller eller er den med i alle ps3 pakkene? Endret 15. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva er dualshock 3? noen spessiele kontroller eller er den med i alle ps3 pakkene? Det er kontrolleren som endelig fikk riste funksjon. Den er vel i alle PS3 pakker nå. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva er dualshock 3? noen spessiele kontroller eller er den med i alle ps3 pakkene? Det er kontrolleren som endelig fikk riste funksjon. Den er vel i alle PS3 pakker nå. bare gøy at det rister litt ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva er dualshock 3? noen spessiele kontroller eller er den med i alle ps3 pakkene? Det er kontrolleren som endelig fikk riste funksjon. Den er vel i alle PS3 pakker nå. bare gøy at det rister litt ^^ Greit med risting når kontrollen blir senket under mellomgulvet! Uansett, anbefaler deg å gå på det tilbudet, trådstarter! Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Då var Playstation 3 80gb med Motorstorm kjøpt + 1 kontroller. Håper eg kommer til å like konsollen. Kossen er det med Splitscreen og sånt på Playstation 3? Kor mange kan spille samtidigt? Følger det med ladekabel for kontrollerene på den pakken også? har ikkje åpna enda. Og følger det med HDMI kabel? Fant denne anngående neste Rockstar spill: They stated in a report in Play Magazine “The game is both PS3 and 360, but Rockstar has suggested that all further game development is going to be PS3 exclusive.” Er det noe PS3 mangler som Xbox 360 har? Lyd instillinger/bilde instillinger? Endret 17. desember 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis tiden er inne for å kjøpe PS3 så må det være nå siden Sony skal sette opp prisene med 25 %, men om dette også vill gjelde PS3 er ennå uvisst, men bedre å være føre var. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvis tiden er inne for å kjøpe PS3 så må det være nå siden Sony skal sette opp prisene med 25 %, men om dette også vill gjelde PS3 er ennå uvisst, men bedre å være føre var. Nei, Sony har allerede sagt at prisoppgangen ikke gjelder Playstation 3. Link Jobbkuttene til Sony påvirker heller ikke Playstation avdelingen. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå