Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd

IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde det før også. Play sender alt hver for seg, og 2 for £25 tilbudet ble således £12.50 per film - nå er det £10 per film.

En annen ting verdt og merke seg, er at så fort du har bestilt 2 filmer på tilbudet så kan du fortsette og bestille filmer til £10 per stk. Du behøver ikke ha 2, 4, 6, osv. Slik har det alltid vært hos play.

Lenke til kommentar
www.dvd.co.uk har 2 for for £18

dvd.co.uk/base har hatt det tilbudet siden august/september i fjor - og de har ikke så godt utvalg av filmer i tilbudet sitt heller...

Benyttet det tilbudet ett par ganger i fjor høst, men vær også oppmerksom på at de tar £1 per enhet i frakt - så reelt er det 2 for £20!

(det er trolig vektbasert fraktpris, for jeg fikk frakt på £2 på ett par ting jeg bestilte i fjor)

Lenke til kommentar
Det gjorde det før også. Play sender alt hver for seg, og 2 for £25 tilbudet ble således £12.50 per film - nå er det £10 per film.

En annen ting verdt og merke seg, er at så fort du har bestilt 2 filmer på tilbudet så kan du fortsette og bestille filmer til £10 per stk. Du behøver ikke ha 2, 4, 6, osv. Slik har det alltid vært hos play.

Så da kan man kjøpe 5 for 50£ og slippe unna tollen fordi hver film er under 200 NOK? Da får jeg vel bare begynne å svi hull i lommeboka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...