Nistelrooy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den kostet nylig 300 på Zailor og playx da, så er jo ikke akkurat et fantastisk røverkjøp. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har ikke sett 300 på BD, så jeg vet ikke selv som sagt. Men har dere i det hele tatt lest hva som står i bildekvalitetsbedømmelsen som jeg postet? Jeg leste det ikke fordi bildet på min bd sikkert er like dårlig uansett. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg har sett 300 på HD DVD via HTPC(pixelmapping) på en 1360*768 (720p HDTV) og synes kvaliteten på bildet var flott. Korna(grain) er som nevnt tidligere her et valg som filmskaperene har tatt og det gjør at bildet har et veldig stilisert utrykk. Så slutt a klag Eneste jeg kan tenke meg er hvis du har en 720p HTDV og ikke bruker en HTPC, slik at tven din må oppskalere fra 1280*720 til 1366*768 eller lignende, da blir det nok uklart og dårlig spesielt på stiliserte filmer med ekstra korn som 300 Kjøpte Weeds Sesong 1 $12.99 hos Amazon.com Kjøpte Weeds Sesong 2 $12.99 hos Amazon.com Begge er sonefrie i følge http://bluray.liesinc.net/ Har aldri sett Weeds men konseptet høres ganske morsomt ut og til den prisen er det ikke noe vits i å lure Endret 24. januar 2009 av Pc Lynet Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hmm, frister å kjøpe de weeds sesongene, selvom jeg har sett de. Er en av de bedre seriene som finnes Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er 67 titler på ett tilbud hos axelmusic; 4 for 3 @ axelmusic Det er klart billigst og handle med £ (pund) hos axelmusic for tiden. Derimot tror jeg ikke de deler opp forsendelser a'la play, og de tar en fraktpris per 100 gram. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har sett 300 på HD DVD via HTPC(pixelmapping) på en 1360*768 (720p HDTV) og synes kvaliteten på bildet var flott. Korna(grain) er som nevnt tidligere her et valg som filmskaperene har tatt og det gjør at bildet har et veldig stilisert utrykk. Så slutt a klag Eneste jeg kan tenke meg er hvis du har en 720p HTDV og ikke bruker en HTPC, slik at tven din må oppskalere fra 1280*720 til 1366*768 eller lignende, da blir det nok uklart og dårlig spesielt på stiliserte filmer med ekstra korn som 300 Kjøpte Weeds Sesong 1 $12.99 hos Amazon.com Kjøpte Weeds Sesong 2 $12.99 hos Amazon.com Begge er sonefrie i følge http://bluray.liesinc.net/ Har aldri sett Weeds men konseptet høres ganske morsomt ut og til den prisen er det ikke noe vits i å lure Jeg har blu-ray Sony BDP-S350 med HDMi-kabel og en Samsung full HD. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Playx.no har lagersalg. BD fra 89,- Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Play selger nå Kill Bill boksen med begge filmene til £17.99 - pundet er vel under 9,50 nå! Kill Bill 1 & 2 (w/ Exclusive Artcards To Play.com) (Blu-ray) Endret 27. januar 2009 av mjau Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Må.. kjøpe.. kontoen min blir tømt fort om dagene, med alle tilbudene å play! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Faen, den fikk jeg sinnsykt lyst på, men må spare pengene til helga, da jeg skal til England. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hysterisk stygg boks men den må jeg ha. Har faktisk ikke giddi å kjøpt dem på dvd i påvente av blu-ray. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det håp at det er norsk tekst på den? (i værste fall engelsk - ikke shd) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Om me skal stole på High-Def Digest så er det verken norsk eller normal engelsk tekst. English SDH Spanish Subtitles French Subtitles Japanese Subtitles Korean Subtitles Chinese Subtitles Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jaja, funker fint med English SDH Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er ei stund sidan eg såg filmane no, men har ikkje dei ganske klar og tydeleg dialog? I så fall er ingen tekst det beste, men det er sjølvsagt ikkje alle som kan sjå film utan tekst. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tenker jeg skal kjøpe blu-ray pakka med Band of Brothers på en nettside som heter http://hmv.com/hmvweb/home.do . Noen som vet om man må betale toll for og få den inn i Norge? Og må man betale norsk moms i tillegg? Hvor mye vil prisen komme til å ligge på hvis jeg må betale for toll og moms? Prisen på Band of Brothers er £33.99 . Ville dere forresten anbefalt meg og kjøpe PotC triologien på Blu-Ray selv om jeg har den fra før av på DVD? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tenker jeg skal kjøpe blu-ray pakka med Band of Brothers på en nettside som heter http://hmv.com/hmvweb/home.do . Noen som vet om man må betale toll for og få den inn i Norge? Og må man betale norsk moms i tillegg? Hvor mye vil prisen komme til å ligge på hvis jeg må betale for toll og moms? Prisen på Band of Brothers er £33.99 . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529497 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ville dere forresten anbefalt meg og kjøpe PotC triologien på Blu-Ray selv om jeg har den fra før av på DVD? Hvis lyd og bilde er viktig for deg, og hvis du har en TV som kan utnytte dette, så bør du kjøpe den på bd. Selv ville jeg heller ventet og kjøpt noe jeg ikke har på bd først. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Elkjøp har lagt ut flere titler til 99 kr. Four Brothers Black Rain Nacho Libre The Untouchables Tomb Raider Starsky & Hutch Hidalgo Signs Coyote Ugly Eight Below Face/Off Rødt hav Wild Hogs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Takker for tips! Signs og Wild Hogs kjøpt! henter dem i butikk senere i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå