Skogslik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Avbestiller Die Hard her og, da eg fikk den boksen på dvd til jul Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Til dere som bestilte Die Hard-boksen; boksen ble ikke sluppet før 31. oktober hvis jeg husker rett. Dermed har det ikke vært mer enn knapt 2 måneder siden den var mulig å sende. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når vi først er inne på playx, flere enn meg som ikke har fått Pirates triologien ennå? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når vi først er inne på playx, flere enn meg som ikke har fått Pirates triologien ennå? Eg fekk den for ca to månadar sia. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når vi først er inne på playx, flere enn meg som ikke har fått Pirates triologien ennå? Eg fekk den for ca to månadar sia. Samme her. Vi skulle fått de 4 Die Hard filmene uten boksen siden det tar så lang tid. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som har fått Die Hard Quadrilogy til 149,- fra Playx/Zailor? Er vel 6-7 måneder siden jeg bestilte nå om jeg ikke husker feil... Ja, den lurer jeg også fælt på. Er den eneste jeg ikke har fått, egentlig. Ellers så har jeg fått alle fra playx innen rimelig tid. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Når vi først er inne på playx, flere enn meg som ikke har fått Pirates triologien ennå? Eg fekk den for ca to månadar sia. Samme her. Vi skulle fått de 4 Die Hard filmene uten boksen siden det tar så lang tid. Hvor lang tid mener du det har gått? Hva er din erfaring med leveringstiden til Playx/Zailor? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det blu-ray bokser som koster 149 eller rundt der det gjelder så tar det enormt lang tid, venta 5-6 måneder på The Godfather boksen, Pirates of the Caribbean to ca 4-5 måneder. Die Hard boksen skulle blitt utgitt 2-3 måneder siden, og tror ikke det er noen som har sett noe til den enda. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis du ventet i 6 måneder på en boks derfra burde du vite at Die Hard-boksen som ble gitt ut for 2 måneder siden ikke kommer på en stund. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, men det burde egentlig ikke vært sånn, fordi man betaler lite for boksene burde vi fått den til en rimelig tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Skal begynne og sende dem mail nesten daglig fremover angående Die Hard boksen. Utrolig dem kan drive på slikt dem gjør. Endret 4. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 For 150kr, som er en oppgitt feilprisning har dere ingenting dere skulle ha sagt. At de dermed ikke kansellerer ordrene er litt pussige. Alle de seriøse sidene gjør iallefall det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er jo ikke en feilprising, er jo det som er tingen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eg fekk ein James Bond-boks og Heroes SE02 for 150,- frå det salet, kansellerte Gudfaren og ventar framleis på Die Hard. Ettersom dei har sendt ut varer til denne prisen kan ein venta at dei gjer det for alle som har kjøpt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Vel, det virker å være problemer med søstersidene og feilprising (satt til 150,-). Både Planet Earth, Pirates of the Caribbean, Die Hard, Gudfarenfilmene og flere har alle vært satt til 150kr. Ser man f.eks på prisen på Planet Earth i dag så må man ut med 450 ekstra. Jeg har problemer med å skjønne at dette ikke er snakk om kontinuerlig feilprising. Slik jeg ser det, så forsøker de nå å unngå å selge quadrologien for å slippe å forholde seg til de kundene som kjøpte den billig. Endret 4. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har bestilt både Gudfaren-, The Mummy-, M.I-triologien samt quadralogien til Die Hard. Har måttet vente i flere måneder på alle, og har fått de tre første. Venter fremdeles på Die Hard, men regner med at den også kommer etter noen måneder.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har du sendt mail? Venta 4-5 måneder på Gudfaren boksen men den fikk jeg i sommer... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Mange som har fått den Rambo-collection-box fra Play.com? Fikk mail på julaften om at den var sendt, så hadde håpet på å få den denne uken, men det ser dårlig ut. Edit: Har fått den nå. Endret 14. januar 2010 av Anti LFC Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir tydeligvis ingen Die Hard collection på Blu-ray fra Zailor/Playx til 149,- Hej. Desværre kan vi ikke skaffe denne, så derfor er ordre med denne annulleret. Vi beklager. vh. zailor kundeservice Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sendte du mail for og få det svaret? Har en i bestillign der selv. Møkka butikk uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå