afirm Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk mail idag om at Pirates er klargjort for pakking. Same her... Er dog igjen skeptisk.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 samme mail her, burde få den iløpet av uka ellers er dem virkelig ute å kjører... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk mail idag om at Pirates er klargjort for pakking. Et mirakel har skjedd. Pirates boksen dukket opp i postkassa min idag. Bestillingen ble gjort i mai...det tok bare 6 måneder og masse purringer/mail/løftebrudd/frustrasjon før de klarte å levere denne boksen til meg. Takk til Playx.no for elendig kundehandling. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 fikk min pirates boks også idag Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skjønner ikke at folk handler på playx. no. virker veldig useriøst + at nettsiden er veldig uoversiktlig Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ingen handler der, utenom de anledningene de klarer å feilprise varene sine. Jeg venter gjerne 3 mnd for 400 kr avslag på en BD boks Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Planet Earth - 17.99€ Regner med at det er en leif fra din side, men det er £17.99 for den - i euro koster den 23.49. En annen ting er at tilbud hovedsaklig skal i den nye tråden! Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jøss der var vist Mission Impossible boksen sendt fra Playx også :O Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Min også. Sendte dem en heller lite trivelig mail i helga, der jeg blant annet refererte til denne tråden. For en utrolig ubrukelig nettbutikk! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal bli morsomt og se når dem sender Die Hard boksen. Blir nok ikkje før jul. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Sendte mail angående Die Hard boksen, skulle ikke den ha release i oktober? Skal hvertfall begynne på Dead Man's Chest nå Endret 9. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sendte mail angående Die Hard boksen, skulle ikke den ha release i oktober?Skal hvertfall begynne på Dead Man's Chest nå Sendte mail til dem for en uke sida og fikk svar: Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem. Da er det vel bare å avvente situasjonen og se om den dukker opp igjen i sortimentet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fikk denne: Hej. Vi har desværre ikke fået Die Hard Quadrilogy på lager endnu, men vi håber den kommer i løbet af kort tid. vh. zailor kundeservice Er vel en 5-6 måneder tenker jeg, Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ufff, hadde vært kjekt å fått den før jul... kjøpte 2 stykk jeg så jeg kunne jo gitt den ene i julegave men tviler på at playx leverer til den tid. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg fikk mail i dag om at Mission Impossible triologien er klar til pakking og blir sendt neste virkedag Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fint om dere slutter å bable og legger inn TILBUD på Blu-ray-filmer som tråden heter! X-men 2 £4.93 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fint at du ikke greier å sjekke at det står diskusjonstråd for BD på tilbud og det er kommet en NY tilbudstråd for tilbuder. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fint om dere slutter å bable og legger inn TILBUD på Blu-ray-filmer som tråden heter! X-men 2 £4.93 Er dette den fyrste eller andre BD-utgåva? Biletkvaliteten er visstnok betre på andreutgåva. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Wizard of Oz spesialutgåva ned til $42.99http://www.amazon.com/gp/product/B000Q66J1W Er det ett tilbud? 43$ xD Endret 16. november 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Wizard of Oz spesialutgåva ned til $42.99http://www.amazon.com/gp/product/B000Q66J1W Er det ett tilbud? 43$ xD Det er en box, blu-ray, fem discer OG en booklet ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå