IQM Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Da er ny tråd laget og da henviser jeg gjerne til den som står øverst atm. i film-kategorien.Denne tråden her kan da kanskje bli en diskusjonstråd angående tilbudene? Jeg syns da heller at en moderator skal rydde i denne, og legge alle playx poster i en egen tråd. Jeg kan godt oppdatere første tråd med en regel om at alle poster skal minst ha ett tilbud, hvis det er ønskelig. Outlander til £9.99 hos play.com Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Blir vel kanskje litt for mye for en mod å rydde opp hele denne tråden? Kanskje like greit med ny tråd? Blir vel mere oversiktlig om reglene holdes der og kanskje jeg kunne lånt noe fra din førstepost og ta dem med i den tråden jeg åpnet nettopp? Endret 29. oktober 2009 av Raste Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da tidligere tilbud forsåvidt er uinteressante nå, er det vel egentlig like greit å åpne en ny tråd(?). Denne kan jo bli stående som en "dattertråd" der tilbudene kan diskuteres nærmere Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167606 Bruk denne tråden om ønskelig. De tre første innleggene har blitt rapportert der og vil bli fjernet. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Wallace and Gromit - The Complete Collection £13.69 I følge http://www.blu-ray.com/movies/Wallace-and-...n-Blu-ray/5984/ er denne faktisk region free, og er da enda billigere fra http://www.amazon.com/gp/product/B002DR2GJ...;pf_rd_i=507846 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Bare for og få denne i mine innlegg (+ hvis noen ikke har sett de før nå) legger jeg til disse: <snip> Battle of Red Cliff (billigere enn og kjøpe begge to hver for seg) Og dyrere enn fra play.com http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1085271...on/Product.html , som i følge kommentaren der er samme film, men man slipper frakt. En annen ting med denne versjonen er at i følge div reviews, er at all subtitles er i bildet, mens hongkong versjonene er subtitles nedenfor bilde. Endret 29. oktober 2009 av B-QL Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg fikk mail i august om at Pirates var sendt, men jeg har fortsatt ikke fått den. Sendte derfor mail for et par dager siden og spurte hvor den var blitt av. Da svarte de at den mest sannsynlig var forsvunnet i posten, men at de skulle opprette ordren på ny, og det til den samme superbillige prisen (149,-). Litt kundeservice har de i det minste. Vel, nå viser det seg at det er mange som har opplevd det samme. Playx.no påstår at varen er sendt og deretter når varen ikke ankommer så sier de at den er forsvunnet i postgangen. Selvfølgelig så forsvinner ikke alle disse Piratestrilogiene i posten, de er aldri sendt fra Playx....mao de lyver. Nå er det over 5 måneder siden bestilling av Pirates trilogien. Jeg er sikker på at hvis Playx hadde giddet å anstrenge seg litt mere så hadde de fått tak i disse boksene for lenge siden. Jeg nekter å avbestille denne boksen, men kommer aldri mere til å bestille noe fra Playx.no Tja, denne gangen så fikk jeg mail forrige torsdag, de lovte at boksen skulle sendes fredag. Nå har det gått ei uke og fremdeles ingen Pirates boks fra Playx.no Får vel gi de noen dager til før jeg kontakter Tv2 hjelper deg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har fått Misson Impossible eller Die Hard triologiene? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke fått noen av de 150,- "tilbudene" til Playx Er jo ikke akkuratt mye vettug man får i svar når man sender mail til dem heller Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Die hard har ikke dukket opp her. det synes jeg er fryktelig dårlig gjort. Har ikke fått noen av de 150,- "tilbudene" til Playx Er jo ikke akkuratt mye vettug man får i svar når man sender mail til dem heller Jeg er glad det ikke gjelder meg. Mangler bare Die-Hard. Har til og med fått Planet Earth. Mummy-trilogien er også i hylla, heldigvis. Endret 31. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har kun prøvd og bestille 2 av disse fantastiske 150 tilbudene hos playx/zailor. The Mummy trilogien har jeg fått, mens Die Hard quadrilogy har jeg ikke fått enda. Men Die Hard boksen hadde vel 28/10 som releasedato, så det er vel ingen grunn til utålmodighet enda... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Sendte dem en mail angående Die Hard boksen. Fikk dette i svar: Vi har mange af den i bestilling og da den er i restordre fra vores levereandør synes vi ikke at det er fair at tager imod flere bestillinger lige nu. Det er derfor du ikke kan se den på vores hjemmeside. Men den kommer at sendes hurtigst muligt den kommer på lager igen. For en dritt butikk. Men skal ikkje gji meg, skal uansett ha den boksen av dem til 150kr. Endret 31. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kommer nok til og ta oppi mot 6-12 måneder før det skjer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Min erfaring er at det hjelper å purre på ordren. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har døpt om tråden - til diskusjons tråd. Jeg har også ventet lenge på pirates og mission impossible tråden, og har gang på gang fått lovnader om at den er sendt uten å motta noe. Begynner å gå lei playx, og feilaktig informasjon fra dem. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ganske teit av dem å sende ut mail om at dem antagelivis sender den imorgen så går det ukevis før det skjer noe. Den står jo forsatt "under behandling" når jeg går inn på siden å skjekker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da jeg føste gang bestilte Gudfaren-triologien, hadde jeg ingen tro på at den noen gang kom til å dukke opp i postkassen. Det gjorde den, etter et par måneder riktignok. Det ble mer enn positiv overraskelse. Da jeg bestilte M.I.-triologien, Die Hard-boksen og The Mummy -triologien, hadde jeg den samme innstillingen. Jeg visste i allefall at det kom til å ta lang tid før de havnet i postkassen. Jeg har fått The Mummy-triologien. De to andre venter jeg tålmodig på, uten å gidde å irritere meg over treg leveringstid.. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) *avventer status* Endret 1. november 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk mail idag om at Pirates er klargjort for pakking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå