B-QL Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ikke noe å gjør med det nå uansett Et annet tilbud som folk burde slå til på er: Transformers: Revenge of the Fallen til bare 99,- med gratis frakt på elkjop.no Rett link? Står 199,- der Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ikke noe å gjør med det nå uansett Et annet tilbud som folk burde slå til på er: Transformers: Revenge of the Fallen til bare 99,- med gratis frakt på elkjop.no Rett link? Står 199,- der Helgetilbud. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det blir vel mer riktig å skrive at det er èn BD som koster 60 kr. Ellers er det 5-6 filmer til 80 kr, en god del til 100 kr, og de fleste til 130 kr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det blir vel mer riktig å skrive at det er èn BD som koster 60 kr. Eller én? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ant Bully The Reapening Se der ja Eller én? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg så i ettertid når jeg kikka gjennom den at det ikke var veldig mange til 59,50, men det står jo fra 59,50. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Saw V koster også 59,90. Det var den filmen Mojo Pin lenka til. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) hm noen som har fått pirates etter den mailen? Om dem holder til i norge så er 1uke leveringstid lenge syntes jeg Får somregel ting fra for eks. Platekompaniet senest 3 dager etterpå , normalt på 2 dager.. Edit; Leif var her Endret 28. oktober 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke sett noe til den, ikke engang fått mail om bekreftelse på at den er sendt. Bare den meldingen om at ''den blir sendt i morgen'' Endret 28. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hm noen som har fått pirates etter den mailen? Om dem holder til i norge så er 1uke leveringstid lenge syntes jeg Får somregel ting fra for eks. Platekompaniet senest 3 dager etterpå , normalt på 2 dager.. Edit; Leif var her Ikke kommet noe her enda, har sendt epost og forespurt.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk mail i august om at Pirates var sendt, men jeg har fortsatt ikke fått den. Sendte derfor mail for et par dager siden og spurte hvor den var blitt av. Da svarte de at den mest sannsynlig var forsvunnet i posten, men at de skulle opprette ordren på ny, og det til den samme superbillige prisen (149,-). Litt kundeservice har de i det minste. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk mail i august om at Pirates var sendt, men jeg har fortsatt ikke fått den. Sendte derfor mail for et par dager siden og spurte hvor den var blitt av. Da svarte de at den mest sannsynlig var forsvunnet i posten, men at de skulle opprette ordren på ny, og det til den samme superbillige prisen (149,-). Litt kundeservice har de i det minste. Vel, nå viser det seg at det er mange som har opplevd det samme. Playx.no påstår at varen er sendt og deretter når varen ikke ankommer så sier de at den er forsvunnet i postgangen. Selvfølgelig så forsvinner ikke alle disse Piratestrilogiene i posten, de er aldri sendt fra Playx....mao de lyver. Nå er det over 5 måneder siden bestilling av Pirates trilogien. Jeg er sikker på at hvis Playx hadde giddet å anstrenge seg litt mere så hadde de fått tak i disse boksene for lenge siden. Jeg nekter å avbestille denne boksen, men kommer aldri mere til å bestille noe fra Playx.no Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda, men at de faktisk opprettet orderen til samme pris overrasket meg positivt. Med tanek på den latterlig billige prisen, fryktet jeg at de ville spørre om jeg ville glemme hele greia eller å opprette en ny ordre til nåværende pris (599,-). Og siden jeg ikke har jobb for øyeblikket, setter jeg pris foran leveringstid. Derfor tror jeg at jeg kommer til å bestille fra dem igjen om det skulle komme lignende supertilbud. Jeg har jo fått Godfather Collection, så de holder i hvertfall det de lover når det gjelder pris. Det tar bare litt tid. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, ser ut som at playx.no prøver å lure oss, hvertfall oss som bestilte planet earth til 150,- De har nå fått den inn på fjernlager ifølge siden deres, men allikavel så sender de den ikke til oss (meg hvertfall). Nei, kommer aldri mer til å bestille noe mer hos playx.no uansett hvor billig det blir. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg fikk Planet Earth etter en uke. :O Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg fikk Planet Earth etter en uke. :O Me 2 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan dere ikke opprette en egen tråd for alt vedrørende varer fra Playx dere ikke har fått, så slipper halvparten av postene her inne å omhandle det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er helt enig i det Mojo Pin sier, eller skal kanskje jeg bare lage en ny Blu-Ray fim tilbud tråd? Syns denne har blitt ekstremt rotete. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lag en ny tråd, og rename denne til "hakke-på-playx-tråden" Er rimelig lei alt vissvasset i denne tråden nå ja... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da er ny tråd laget og da henviser jeg gjerne til den som står øverst atm. i film-kategorien. Denne tråden her kan da kanskje bli en diskusjonstråd angående tilbudene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå