B-QL Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Var vel derfor de var så billige! Lenke til kommentar
IQM Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 predator/predator 2 boxset £17.45 Angels and Demons £11.99 Million Dollar Baby £6.83 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vil si at True Blood Sesong 1 på amazon.com til $33.99 er eit rimelig godt tilbud. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail : Hei xxx Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no andre som fikk den ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fikk også den nå nettopp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har hørt noe om Die Hard boksen? Sendet dem en mail om denne og fikk dette svaret: Hej. Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem. Ønsker du at vente, noget andet eller skal vi annullere din bestilling? Vh Zailor kundeservice. kan vell ta sin tid dette her... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail : Hei xxx Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no andre som fikk den ? Jeg tror det ikke før jeg ser det!!! De har tidligere hevdet at de har fått inn boksen og sendt den til meg. Ingen boks har kommet og deretter har de sagt at den har forsvunnet i postgangen. Her kommer jeg til å være skeptisk helt fram til boksen ligger i postkassa mi! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 hadde glemt ut denne men fikk plutselig mail : Hei xxx Dette gjelder din bestilling på Pirates Trilogy [blu-ray], bestilt: 04-05-2009 med ordrenr: xxxx Gladmelding fra oss: Vi har endelig lykkes i få inn nødvendig antall bokser som vi klarte å selge til lav pris. Vi sender boksen i morgen til ordrepris. Beklager ventetiden. Med vennlig hilsen http://www.playx.no andre som fikk den ? Jaaaaaa! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Noen som har hørt noe om Mission Impossible-boksen? Endret 22. oktober 2009 av qweac Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har hørt noe om Mission Impossible-boksen? Sendte spm om denne samt Die Hard boksen og fikk nøyaktig det samme svaret....: Vi har problemer med vores fjernlagers lagerstatus og har påpeget det for dem. De er desværre i restordre fra leverandøren. Ønsker du at vente, bestille noget andet eller vil du annullere din bestilling? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser de har fjærnet Die Hard friologien fra playx og zailor, jeg har en på zailor som allerede er betalt. Kommer jeg til å få den? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Bestillte selv den boksen til 150kr. Fikk dette svaret av dem når eg spurte for noen dager siden: Den er desværre i restordre fra vores leverandør og vi har ikke noget nyt leveringsdato fra dem. Ønsker du at vente, noget andet eller skal vi annullere din bestilling? Vh Zailor kundeservice. Litt mye Of Topic her nå men, sorry! Endret 22. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nokon som fekk Gran Torino til 99,- på playx.no i går? Eg såg tilbodet, men hadde gløymt nettbankdongelen min på jobb. I dag var det tomt, sjølvsagt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ocean's trilogien £17.93 http://www.thehut.com/blu-ray/ocean-s-trilogy/11000605.html Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nokon som fekk Gran Torino til 99,- på playx.no i går? Eg såg tilbodet, men hadde gløymt nettbankdongelen min på jobb. I dag var det tomt, sjølvsagt. Hadde noen sagt ifra så. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hadde noen sagt ifra så. Sorry, eg var med rette redd for at det skulle verta utseld... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke noe å gjør med det nå uansett Et annet tilbud som folk burde slå til på er: Transformers: Revenge of the Fallen til bare 99,- med gratis frakt på elkjop.no Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke noe å gjør med det nå uansett Et annet tilbud som folk burde slå til på er: Transformers: Revenge of the Fallen til bare 99,- med gratis frakt på elkjop.no Samme pris og forventet på lager en dag tidligere xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå