hailgodset91 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) How much extra is postage and packaging? United Kingdom - FREE Delivery should normally take 2-3 working days. UK Special Delivery orders placed before 1pm Monday to Friday will be dispatched on the same day. Europe - FREE Delivery should normally take 5-7 working days. Please note that weight restrictions may apply to European orders. Worldwide - FREE Delivery should normally take 5-10 working days. Please note that weight restrictions may apply to International orders. Om det faktisk tar 5-7 dager det vet jeg ikke noe om da jeg ikke har bestilt fra dem før .... Og sånn for å holde det on-topic Basic Instinct Blu Ray £4.93 @ Thehut.com Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Blu Ray £11.93 @ Thehut.com The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor Blu Ray £8.85 @Zavvi 2 for £22 tilbudet @ Play.com er også oppdatert med noen flere titler, noen av dem er tilogmed pre-order 1. Twelve Monkeys2. Death Race 3. Hot Fuzz 4. Hellboy 2 5. Shaun Of The Dead 6. Hannibal 7. Changeling 8. Red Dragon 9. Labyrinth Endret 4. september 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Wow, det var billig på MyMemory! Lenke til kommentar
IQM Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har bestilt veldig mye fra mymemory, og har aldri hatt problemer med de. Leveringstid er alt fra 4-5 dager til 2 uker, og det meste sendes neste dag. Og ett tilbud: AVshop selger I am Legend, Men In Black og Oceans 13 til 99 kr, inkl. frakt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 MyMemory Hadde mange filmer, spesielt på action Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Highlander steelbook £9.99 play.com Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen med erfaring med leveringstid fra play.com? Jeg har kjøpt 300, V for Vendetta, A Clockwork Orange og 2001: A Space Odyssey. De blir sendt en og en, kommer de i postkassen, eller må jeg hente dem på Posten? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Starship Troopers 1-3 £9.73 igjen Lenke til kommentar
IQM Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Noen med erfaring med leveringstid fra play.com? Jeg har kjøpt 300, V for Vendetta, A Clockwork Orange og 2001: A Space Odyssey. De blir sendt en og en, kommer de i postkassen, eller må jeg hente dem på Posten? Play sender 1 og 1 film, om du må på postkontoret kommer vel helt ann på hvor stor postkasse du har. Bor i borettslag som meg, med verdens minste postkasse så må du nok på postkontoret hvis du får 3-4 filmer samtidig. Men som nevnt tidligere her, så kommer det i postkassen hvis det er plass. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 The Usual Suspects til £7.95 inkl. frakt hos MyMemory Lenke til kommentar
IQM Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Fra mandag 14. september begynner Amazon.co.uk med "buy one, get one free". Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvordan blir det med toll hvis man f.eks kjøper to varer til £18 hver. Regnes den filmen du får gratis med ? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvordan blir det med toll hvis man f.eks kjøper to varer til £18 hver. Regnes den filmen du får gratis med ? Tenk om nokon kunne laga ein tråd for slike spørsmål. Den hadde sikkert blitt klistra fast, for det ville vore ein nyttig tråd. Merkeleg at ingen har tenkt tanken før. Den kunne heitt "Guide til kjøpa av DVD-filmer på nett" eller noko slikt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Og dette årets pris for "dårligst skjult sarkasme" går til... magnusbe!!! Applaus Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Watchmen koster 149,- på elkjop.no Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvordan blir det med toll hvis man f.eks kjøper to varer til £18 hver. Regnes den filmen du får gratis med ? Tenk om nokon kunne laga ein tråd for slike spørsmål. Den hadde sikkert blitt klistra fast, for det ville vore ein nyttig tråd. Merkeleg at ingen har tenkt tanken før. Den kunne heitt "Guide til kjøpa av DVD-filmer på nett" eller noko slikt. Tenk å faktisk gidde å bruke tid på å gi et totalt ubrukelig svar, i stedet for å faktisk hjelpe til.. Mest sannsynlig vil mange her benytte seg av tilbudet, og erfaringsmessig vil flere lure på nettopp det samme som jeg gjorde.. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mye koster frakt oss amazon uk ? eller er det gratis som play.com ? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mye koster frakt oss amazon uk ? eller er det gratis som play.com ? Jeg har oppdatert først innlegg med en del informasjon, ta en titt der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mye koster frakt oss amazon uk ? eller er det gratis som play.com ? Jeg har oppdatert først innlegg med en del informasjon, ta en titt der. Sender MyMemory også ting separert? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Sender MyMemory også ting separert? Jeg har aldri bestilt mer enn 1 film (ting) derifra. Det jeg vet er at de har vekt grense utenfor UK, dvs. varer over 950 gram sendes ikke utenlands. Kanskje noen andre her har bestilt mer enn 1 film samtidig fra mymemory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå