Rudde Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hmm, jeg finner lite gode tittler til under 10 pund. 99 kr ER en god pris på BD i Norge og det er en okey pris på en nettbutikk i utlandet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Noen som har bestilt Reservoir Dogs fra cdon? Bestilte fredag for over en uke siden og har ennå ikke fått mail om at den er sendt. Cdon bruker vanligvis å være veldig kjapp. Tenkte kanskje det er mange som har bestilt den da. Edit: The Truman Show 119 kr. hos cdon. Endret 31. august 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kanskje fordi Reservoir Dogs ikke har release dato før 9. September? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Merkelig at jeg ikke har lagt merke til det Lenke til kommentar
hsds Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Søren steike, Epost ifra playx; Hej. Vi må formode at pakken er tabt i posten, vi har derfor oprettet filmen til dig på din ordre igen, og sender den til dig, når den kommer på lager. Ren løgn. Jeg satser hele samlingen min på at de ikke mister så mange sendinger som de mener, det må jo være tap for de på flere tusen daglig. Noen som er keen på å "ta det videre" ? Gjelder PoTC på BD forresten. PS; Sorry for off-topic men det er her dette har vært diskutert tidligere. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er filmen lagt i ordrelisten din til samme pris, fortsatt 150 kr, da? I såfall, så ville jeg absolut ikke gått videre med det. Da jeg bestilte Godfather triologien for lenge siden, var jeg sikker på at PlayX kom til å benytte seg av "reservasjonsrett" eller noe sånn. På samme måte som f.eks. Elkjøp alltid skriver nederst i kundeavisen "Med forbehold om trykkfeil og utsolgte varer". Det at de faktisk sender varene, og at vi får dem for 150 kr, synes jeg er ganske realt gjort (selv om de bruker vanvittig lang tid på å sende dem). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Problemet er at de legger skylden på en en tredjepart (Posten) som sannsynligvis ikke har sett noe som helst til pakken. Det virker iallefall slik som at playx.no stadig kommer med den unnskyldningen og håper på at kunden går lei og kansellerer sitt 150kr-røverkjøp. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det som var rart i mitt tilfelle var at først så sa de at de var tom på lager og at de ikke viste når de fikk inn flere, og så ble den sendt noen få dager senere. Jeg fikk den så jeg klager ikke, men Playx er bare rot. Med mindre det er veldig gode tilbud er det bare å holde seg unna. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 På Pirates Trilogy står det på fjernlager, som det sikkert har i 4-5 måneder nå, tror rett og slett de ikke gidder og bestille inn og bare vil at kunden skal avbestille eller noe, litt merkelig det der. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bestilte Pirates trilogien og Gudfaren trilogien fra Playx 4 mai. Etter diverse purringer de neste månedene så fikk jeg melding om at Piratesboksen var sendt til meg 9/8 og pengene ble da trukket fra min konto. Ingen boks i posten og for et par dager siden purret jeg. Fikk følgende svar: "Hej. Vi har ved en fejl ikke fået sendt filmen afsted til dig, og det beklager vi naturligvis, men sender den til dig idag" Så gjenstår det å se hva som skjer.. Gudfaren trilogien har jeg også nevnt i flere purringer, men der er det ingen respons fra dem. De bare ignorerer det. Etter dette marerittet av en kundebehandling kommer jeg ikke til å bestille flere varer fra Playx.no. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Uff, Og eg som la inn bestilling på Die Hard 1-4 Bd boksen til 150kr. Får den vell ikkje i år^^ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 begynner å virke noe mistenkelig dette her ja, er jo så utrolig mange som ikke har fått blant annet pirates triologien Enten sier dem at den er forsvunnet i posten, eller en annen lame unnskyldning som bond 007 tydeligvis fikk. Man begynner jo å tro at dem aldri har sendt den ut i det hele tatt :/ men jaja bare jeg får den til slutt så men har jo ventet i noen mnd :S Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det som irriterer meg mest er at i de månedene vi har ventet så har playx.no fortsatt å selge pirates trilogien i perioder. De har hatt den på fjernlager med 2-5 dagers leveringstid. Så da er mitt spørsmål...de som har bestilt denne boksen i mellomtiden, havner de bak meg i køen eller smetter de elegant forbi siden de har betalt mere?? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Høyst sannsynlig det siste. Jeg fikk The Godfather triologien, så jeg skal forsvidt ikke klage. Endret 3. september 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg sjekker denne tråden daglig i håp om å finne ferske tilbud, og møtes gang på gang av denne avspora diskusjonen deres. Mulig å ta dette i en annen tråd? Vil tro det er flere enn meg som føler det samme. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 James Bond 6 pack hos HMV til £34.99. Inneholder DR. NO, FOR YOUR EYES ONLY, FROM RUSSIA WITH LOVE, DIE ANOTHER DAY, LIVE AND LET DIE, and THUNDERBALL. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Kanskje ikke verdens beste tilbud, men Elkjøp selger denne helgen Fast and Furious Collection til 449,- . Inneholder "The Fast and the Furious", "2 Fast 2 Furious", "The Fast and the Furious - Tokyo Drift" og "Fast & Furious". Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 The International £9.95 @ Mymemory Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Frakt og leveringstid hos mymemory? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå