Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd

IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren steike,

Epost ifra playx;

Hej. Vi må formode at pakken er tabt i posten, vi har derfor oprettet filmen til dig på din ordre igen, og sender den til dig, når den kommer på lager.

Ren løgn. Jeg satser hele samlingen min på at de ikke mister så mange sendinger som de mener, det må jo være tap for de på flere tusen daglig. Noen som er keen på å "ta det videre" ? Gjelder PoTC på BD forresten.

PS; Sorry for off-topic men det er her dette har vært diskutert tidligere.

Lenke til kommentar

Er filmen lagt i ordrelisten din til samme pris, fortsatt 150 kr, da? I såfall, så ville jeg absolut ikke gått videre med det. Da jeg bestilte Godfather triologien for lenge siden, var jeg sikker på at PlayX kom til å benytte seg av "reservasjonsrett" eller noe sånn. På samme måte som f.eks. Elkjøp alltid skriver nederst i kundeavisen "Med forbehold om trykkfeil og utsolgte varer". Det at de faktisk sender varene, og at vi får dem for 150 kr, synes jeg er ganske realt gjort (selv om de bruker vanvittig lang tid på å sende dem).

Lenke til kommentar

Problemet er at de legger skylden på en en tredjepart (Posten) som sannsynligvis ikke har sett noe som helst til pakken. Det virker iallefall slik som at playx.no stadig kommer med den unnskyldningen og håper på at kunden går lei og kansellerer sitt 150kr-røverkjøp.

Lenke til kommentar

Bestilte Pirates trilogien og Gudfaren trilogien fra Playx 4 mai.

Etter diverse purringer de neste månedene så fikk jeg melding om at Piratesboksen var sendt til meg 9/8 og pengene ble da trukket fra min konto.

Ingen boks i posten og for et par dager siden purret jeg. Fikk følgende svar:

"Hej. Vi har ved en fejl ikke fået sendt filmen afsted til dig, og det beklager vi naturligvis, men sender den til dig idag"

Så gjenstår det å se hva som skjer..

Gudfaren trilogien har jeg også nevnt i flere purringer, men der er det ingen respons fra dem. De bare ignorerer det.

Etter dette marerittet av en kundebehandling kommer jeg ikke til å bestille flere varer fra Playx.no.

Lenke til kommentar

begynner å virke noe mistenkelig dette her ja, er jo så utrolig mange som ikke har fått blant annet pirates triologien Enten sier dem at den er forsvunnet i posten, eller en annen lame unnskyldning som bond 007 tydeligvis fikk. Man begynner jo å tro at dem aldri har sendt den ut i det hele tatt :/ men jaja bare jeg får den til slutt så men har jo ventet i noen mnd :S

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at i de månedene vi har ventet så har playx.no fortsatt å selge pirates trilogien i perioder. De har hatt den på fjernlager med 2-5 dagers leveringstid.

Så da er mitt spørsmål...de som har bestilt denne boksen i mellomtiden, havner de bak meg i køen eller smetter de elegant forbi siden de har betalt mere??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...