Mojo Pin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fikk bestilt Die Hard, M:I og The Mummy triologien Angrer på at jeg ikke puttet Planet Earth i handlekurven også, menmen.. Kan vel kanskje håpe å få sett Die Hard på BD når det nærmer seg jul da ^^ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Menn Som Hater Kvinner utsolgt allerede :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nei, den kan fortsatt kjøpes? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Edit: Riktig. Endret 21. august 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, det er forhåndsbestilling?? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nettopp ja. Ble forvirret av at noen som hadde bestilt fra før hadde fått den allerede Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Planet Earth står "under behandling", håper jeg får den. fått bekreftelse på at den er sendt jeg så du får den nok du også Vi krever bevis! ehhhhmmm okey? Kan også være en feil, at de har bekreftet og så er den ikke sendt alikevel, har skjedd meg meg 5-6 ganger fra zailor og playx. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bestilte bullitt,last samurai og menn som hater kvinner for 99 fra elkjøp nå Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I am legend / Ocean's 13 frå amazon.co.uk £14.25 Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 37 forskjellige filmer til 99,- på elkjop.no Endel bra tilbud der Med disse BD tilbudene til Elkjop.no har de for meg mistet elkjip navnet Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 fine tilbu der jo på elkjøp, er de prisene de samme som vi finner i butiken? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er gratis frakt fra elkjøp nå også, lurer på om det skal være sånn fast fremover Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Er gratis frakt fra elkjøp nå også, lurer på om det skal være sånn fast fremover Det er gratis frakt på film, spill og cd'er så lenge en kjøper et produkt om gangen. Det har vært slik iallefall et par måneder og jeg ser ingen endring i sikte. Endret 26. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lefdal har hatt det sånn hele tiden, elkjøp måtte man betale 19,- for før Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Planet Earth står "under behandling", håper jeg får den. fått bekreftelse på at den er sendt jeg så du får den nok du også Vi krever bevis! ehhhhmmm okey? Kan også være en feil, at de har bekreftet og så er den ikke sendt alikevel, har skjedd meg meg 5-6 ganger fra zailor og playx. Fikk den i posten idag Så det var god deal det. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen er heldige og får de fort mens andre må vente i år og dag, utrolig at Playx kan selge noe som de ikke har på lager. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sendte jo mail ang. at jeg ikke hatt fått pirates når jeg fikk mail fra dem om at de hadde klartgjort for pakking osv for ca 3 uker siden. Fikk da dette svaret : Hej. Da du endnu ikke har modtaget din pakke, må vi formode at denne er tabt i posten, vi har derfor oprettet filmen på din ordre igen, og sender den til dig, når den kommer på lager. dvs dem sender ny når de får den inn igjen , så kundeservicen skal det jo ikke stå på. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har sendt mail angående pirates mange ganger, så har jeg bare fått samme svar hver gang. Så avslutter de altid med: Vil du forsette og vente på varen eller avbestille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå