Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd

IQM

Anbefalte innlegg

Ofte er de kjappe med og pakke filmene og sende de. Men er det ting som er billige og ikke på lager, så kan det ta tid. Ble også sur da jeg bestilte Schindler's List Limited Collector's Edition, og fikk den vanlige utgaven i posten...

Der har du jo et kroneksempel, hvis de ikke har den utgaven du har bestilt så sender de den vanlige utgave. Bare det er grunn nok for ikke å bruke dem, jeg har lest det versjonen der litt for mange ganger til å kalle firmaet for seriøst.

At det plutselig kan ta 2-3 månder får ting kommer på grunn av at det er billig og de sliter med å få tak i varen igjen og man må purre på dem for å høre hva som skjer osv. nok en grunn for å ligge unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leveringstiden er ikke gal om de er på lager, av og til greit og bestille på en av de norske siden enn play.com som tar 2 uker før den er i postkassen.

Nå bruker ikke jeg play heller av på grunn av de grunnen jeg nevndte over :)

Og for at tråden ikke skal skjære helt ut.

The Matrix 10th Anniversary Edition Blu-ray Book til den nette sum av $13,99 hos amazon.com.

Lenke til kommentar
AxelMusic sender alt jeg kjøper separat!

Er det noe nytt? De sendte alt samlet forrige gang jeg bestilte noe derfra (ca 1 år siden).

Fikk dette svaret fra Axel Music:

The items will be shipped in separate packages with up to NOK 200 printed on the outside label.

Men er jo veldig dyr frakt hos de da.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...