Manx Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ofte er de kjappe med og pakke filmene og sende de. Men er det ting som er billige og ikke på lager, så kan det ta tid. Ble også sur da jeg bestilte Schindler's List Limited Collector's Edition, og fikk den vanlige utgaven i posten... Der har du jo et kroneksempel, hvis de ikke har den utgaven du har bestilt så sender de den vanlige utgave. Bare det er grunn nok for ikke å bruke dem, jeg har lest det versjonen der litt for mange ganger til å kalle firmaet for seriøst. At det plutselig kan ta 2-3 månder får ting kommer på grunn av at det er billig og de sliter med å få tak i varen igjen og man må purre på dem for å høre hva som skjer osv. nok en grunn for å ligge unna. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sant nok.. Kjøpte nettopp 3 BD filmer til av de Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Deg om det, jeg betaler heller noen kroner ekstra for service, leveringstid og frakt. Prisen er faktisk noe av det siste jeg titter på når jeg bestiller filmer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Leveringstiden er ikke gal om de er på lager, av og til greit og bestille på en av de norske siden enn play.com som tar 2 uker før den er i postkassen. EDIT: The Butterfly Effect Trilogy £17.99 Også litt dumt at Amerikanske sider som Amazon, Deep Discount og Axel Music ikke sender filmene separert. Endret 7. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 DeepDelay bør man unngå såfremt de ikke har eksremt gode tilbud. Makan til lang leveringstid har jeg aldri opplevd. AxelMusic sender alt jeg kjøper separat! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) AxelMusic sender alt jeg kjøper separat! Så jeg kan handle varer for over 200 da? Bestilte Friday 13th på DeepDiscount, den ble sikkert sendt den 20 Juni, har enda ikke motatt den. Endret 7. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 AxelMusic sender alt jeg kjøper separat! Er det noe nytt? De sendte alt samlet forrige gang jeg bestilte noe derfra (ca 1 år siden). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Leveringstiden er ikke gal om de er på lager, av og til greit og bestille på en av de norske siden enn play.com som tar 2 uker før den er i postkassen. Nå bruker ikke jeg play heller av på grunn av de grunnen jeg nevndte over Og for at tråden ikke skal skjære helt ut. The Matrix 10th Anniversary Edition Blu-ray Book til den nette sum av $13,99 hos amazon.com. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) AxelMusic sender alt jeg kjøper separat! Er det noe nytt? De sendte alt samlet forrige gang jeg bestilte noe derfra (ca 1 år siden). Fikk dette svaret fra Axel Music: The items will be shipped in separate packages with up to NOK 200 printed on the outside label. Men er jo veldig dyr frakt hos de da. Endret 8. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vil heller betale dyr frakt enn å måtte vente i dagevis som følge av fortolling av en vare som er dyrere enn 200 kroner. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Starship Troopers Trilogy £14.89 *Utgått* Blu-rays fra £7.43 @ The Hut The Green Mile Pre-Order £12.29 The Mummy Trilogy £17.87 *Utgått* BTW er det mulig å holde denne tråden litt mer on-topic så ikke tilbud drukner i alt snikk-snakket deres? Endret 9. juli 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Play's tilbud på BD Helt enig ang snikksnakk, det er altfor mye dritt i denne tråden :\ Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Starship Troopers Trilogy £9.73 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Starship Troopers Trilogy £14.89 The Mummy Trilogy £17.87 Finner hverken Starship Troopers Trilogy eller The Mummy Trilogy utifra linkene. Starship Troopers Trilogy £9.73 CDON.com har en del lave priser på blu ray nå. Endret 9. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) The Spirit £10.99 @ Play.com Good The Bad & The Weird £7.99 @ HMV.com Yes Man £8.99 @ Play.com X-Men 2 £8.49 @ CD WOW Eastern Promises £6.93 @ The Hut Ladder 49 £9.95 @ Mymemory Endret 11. juli 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Legger inn en dobbeltpost jeg bare for å bumpe litt da dette er et veldig bra tilbud som ikke varer lenge Starship Troopers Trilogy £5.49 @ CD-WOW Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som har bestilt derfra før? Hvordan er det med fraktpriser o.l. ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Requiem for a Dream for en billig penge hvis man velger å forhåndsbestille på amazon.com, $12.99. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er vel 40-50 kr i frakt også hos amazon.com? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Får rett og slett ikke bestilt fra TheHut, noen som har en aning? Amazon.co.uk funket det fint å kjøpe fra, men ikke TheHut, og jeg har lyst til å utnytte Starships tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå