Schneiderlin Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Så om filmen koster 199,- i butikk så får jeg den for 99,-? Men kvifor henta den i butikk om du får gratis frakt? Du må kjøpa gjennom elkjop.no for å få desse prisane. Har ingen penger på kort kun kontant. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Så om filmen koster 199,- i butikk så får jeg den for 99,-? Men kvifor henta den i butikk om du får gratis frakt? Du må kjøpa gjennom elkjop.no for å få desse prisane. For å kunne hente den samme dag vel... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jepp så kunne jeg fått sett den i kveld. Men kan jo prøve og bestille til den prisen og hente i butikk. Endret 4. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 For å kunne hente den samme dag vel... Eg har berre kjøpt noko med collect@store ein gong, og då måtte eg vente til varen var sendt frå lageret, eg kunne ikkje berre plukka frå hylla og visa kvittering. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Som regel får man varen med ut døren med en gang, men selvsagt er det tomt i butikken så må det jo bestilles. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Playx har oppjustert prisene POTC boksen koster nå 600+ Gudfaren trilogi 400 2 måneder siden jeg bestilte POTC trilogien og Gudfaren trilogien til 150,- per stk på Playx.no Fremdeles ikke sendt. Skuffende dårlig!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei Beklager så mye at du ikke har motatt din vare fra oss enda. Jeg skal etterlyse den hos vår leverandør slik at du får den så fort som mulig. Ha en fortsatt fin dag. Mvh.Monica/kundeservice. Gudfaren trilogien har jeg vertfall fått. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Når jeg spørt om hvordan det lå ann med varen fikk jeg dette svaret : "Hej. Desværre ligger den stadigvæk i restordre og vi kan ikke få et nyt leveringsdato af vores leverandør. Du kan til hver en tid annullere din bestilling hvis du ikke vil vente på den. Vi beklager meget forseningen. Vh Playx kundeservice." Følte dem ville ha meg til å avbestille den ? Not gonna happen. edit ; det var når jeg spørte om Pirates. Men jeg har værken fått Gudfaren eller pirates enda Endret 6. juli 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Seven Pounds £9.95 Pineapple Express £9.95 X-Men 2 £9.99 ... Og til slutt Matrix Trilogy £24.97 noen pund billigere enn andre steder, men allikevel ikke under 200 kroners grensa Endret 6. juli 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg sendte mail til Playx om samme saken, har fremdeles ikke fått gudfaren triologien. Fikk også tilbud om avbestille, men jeg drøyde det. 30. juni fikk jeg faktisk mail om at varen nå var pakket for sending og sendt fra lageret. Har fremdeles ikke mottatt noe, men ^^ Lenke til kommentar
afirm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette er en bekreftelse på at følgende vare® nå er fakturert og vil bli pakket første virkedag. Fra ordrenummer 260552 vil du motta følgende: 2 stk. The Godfather Collection [blu-ray] Eg har dog framleis ikkje motteke dei. Dette var 5. juni. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted? Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted? Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem. Hva med Gudfaren Triologien på bd til 149,- ? Har bestilt fra Playx flere ganger når de har hatt tilbud, og som regel leverer de. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted? Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem. Hva med Gudfaren Triologien på bd til 149,- ? Har bestilt fra Playx flere ganger når de har hatt tilbud, og som regel leverer de. Enig. Playx er normalt veldig seriøse, har bestilt masse varer fra de og de har mye bra tilbud. Men de har tabbet seg litt ut med tilbudene de hadde på Gudfaren og Pirates trilogien. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted? Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem. Ofte er de kjappe med og pakke filmene og sende de. Men er det ting som er billige og ikke på lager, så kan det ta tid. Ble også sur da jeg bestilte Schindler's List Limited Collector's Edition, og fikk den vanlige utgaven i posten... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Cortese: Hvorfor i all verden kontaktet du dem ikke for å få riktig tilsendt? Noe som det hadde jeg aldri godtatt. Jeg håper hvertfall du fikk prisreduksjon. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Det gjorde jeg, fikk samme svar: Det har skjedd en feil, vi har ikke den utgaven du bestilte, vil du retunere dvden og få pengene igjen? Det orket jeg ikke så jeg bare beholdt den, hadde den ikke fra før heller. EDIT: 89,- kr kostet Limited utgaven, måtte betale det samme for dvden. Endret 7. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Underworld Trilogy £17.99 Day Watch / Night Watch Boxset £8.67 Heat Pre-order £9.69 Gremlins Pre-order £9.69 Dances With Wolves Pre-order £9.69 Contact Pre-order £9.69 Endret 7. juli 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Terminator: The Sarah Connor Chronicles (3 Discs) £17.99 Syns det var et godt tilbud så handlet med en gang siden jeg ikke har sett første sesongen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå