Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg spørt om hvordan det lå ann med varen fikk jeg dette svaret :

 

"Hej. Desværre ligger den stadigvæk i restordre og vi kan ikke få et nyt leveringsdato af vores leverandør.

 

Du kan til hver en tid annullere din bestilling hvis du ikke vil vente på den.

 

Vi beklager meget forseningen.

 

Vh Playx kundeservice."

 

Følte dem ville ha meg til å avbestille den ? :p Not gonna happen.

 

 

edit ; det var når jeg spørte om Pirates.

Men jeg har værken fått Gudfaren eller pirates enda :(

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Dette er en bekreftelse på at følgende vare® nå er fakturert og vil bli pakket første virkedag. Fra ordrenummer 260552 vil du motta følgende:

 

2 stk. The Godfather Collection [blu-ray]

 

Eg har dog framleis ikkje motteke dei. Dette var 5. juni.

Lenke til kommentar
Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted?

 

Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem.

Lenke til kommentar
Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted?

 

Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem.

 

Hva med Gudfaren Triologien på bd til 149,- ?

Har bestilt fra Playx flere ganger når de har hatt tilbud, og som regel leverer de.

Lenke til kommentar
Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted?

 

Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem.

 

Hva med Gudfaren Triologien på bd til 149,- ?

Har bestilt fra Playx flere ganger når de har hatt tilbud, og som regel leverer de.

 

Enig. Playx er normalt veldig seriøse, har bestilt masse varer fra de og de har mye bra tilbud. Men de har tabbet seg litt ut med tilbudene de hadde på Gudfaren og Pirates trilogien.

Lenke til kommentar
Samme skjedde når jeg bestilte Quantum of Solace og ventet i 3 månder, 2 ganger hadde det komt melding om at den var sendt, men hadde skjedd en feil. Da skrev de hele tiden: Vil du avbestille og kjøpe den et annet sted?

 

Hvorfor brukte dem, det høres ut som et fryktelig lite seriøst firma. Etter alt jeg har lest om dem i trådene rundt om, så er ingenting som gjør at jeg faktisk vil bestille noe i fra dem.

 

Ofte er de kjappe med og pakke filmene og sende de. Men er det ting som er billige og ikke på lager, så kan det ta tid. Ble også sur da jeg bestilte Schindler's List Limited Collector's Edition, og fikk den vanlige utgaven i posten...

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg, fikk samme svar: Det har skjedd en feil, vi har ikke den utgaven du bestilte, vil du retunere dvden og få pengene igjen?

 

Det orket jeg ikke så jeg bare beholdt den, hadde den ikke fra før heller.

 

EDIT: 89,- kr kostet Limited utgaven, måtte betale det samme for dvden.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...