Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei.. Jeg forsto nemlig ikke helt mailen jeg mottok da jeg spurte:

 

Please be informed that we will not mention the promotional offer information on the outside of the package.

 

As per our standard procedure, an itemised invoice accompanies all deliveries that we send to you.

 

Er det forresten noen som har testet gavefunksjonen hos amazon? Man kan jo få det man bestiller "gift wrapped".

 

If the order is a gift the package is marked "Gift" but the cost of the items is still stated on the customs form. Currently, we are not able to describe the contents in any other way.

 

Dersom du får tilsendt en gave fra noen som er bosatt i utlandet, er den tollfri dersom verdien på gaven er til og med 1000 kr.
Lenke til kommentar
If the order is a gift the package is marked "Gift" but the cost of the items is still stated on the customs form. Currently, we are not able to describe the contents in any other way.

 

Dersom du får tilsendt en gave fra noen som er bosatt i utlandet, er den tollfri dersom verdien på gaven er til og med 1000 kr.

 

Det virker bare dersom det er en privat person som står som avsender, selv om du får den pakket inn av amazon så vil de fremdeles stå som avsender og du må betale mva/gebyr på alt over 200.

 

Jeg vet, fordi jeg måtte teste det en gang for å sjekke :)

Lenke til kommentar

Var ikke en feil i det hele tatt, jeg skulle ha siste sesongen av Buffy og amazon.co.uk var den eneste stedet jeg fant den orginale innpakkningen sånn at den skulle matche resten av sesongene og fant ut at jeg kunne like godt teste for å se hva som skjedde, kostet vel 20 kroner eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...