Schneiderlin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 The Godfather har vertfall blitt sendt til meg nå Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er det egentlig å bestille BD fra amazon.com ? Er det mange sonefrie filmer der? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det kan du sjekke her: http://bluray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Max Manus BD til 99,- på Elkjop.no denne helgen. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nice Har venta på det tilbudet Lurer på om det kommer i butikk også, spnn som QoS... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kvar mykkje er det for frakt på max manus på elkjop.no? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Andre nettbutikker bør følge Elkjøps eksempel på frakt - 9 kr Mange gode titler i Amazons "3 for 2 on selected Blu-Rays movies". Men skriver de prisen for 2 eller 3 utenpå pakka? Hadde vært kjipt å måtte betale toll når jeg ikke har betalt over 200 kr for varene... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De skriver prisen for 2. Det gjorde de i hvertfall da jeg bestilte der for ett par måneder siden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Prisen for 2 hos denne karen også, er vel 2-3 mnd siden jeg benyttet meg av tilbudet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Okei.. Jeg forsto nemlig ikke helt mailen jeg mottok da jeg spurte: Please be informed that we will not mention the promotional offer information on the outside of the package. As per our standard procedure, an itemised invoice accompanies all deliveries that we send to you. Er det forresten noen som har testet gavefunksjonen hos amazon? Man kan jo få det man bestiller "gift wrapped". If the order is a gift the package is marked "Gift" but the cost of the items is still stated on the customs form. Currently, we are not able to describe the contents in any other way. Dersom du får tilsendt en gave fra noen som er bosatt i utlandet, er den tollfri dersom verdien på gaven er til og med 1000 kr. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 If the order is a gift the package is marked "Gift" but the cost of the items is still stated on the customs form. Currently, we are not able to describe the contents in any other way. Dersom du får tilsendt en gave fra noen som er bosatt i utlandet, er den tollfri dersom verdien på gaven er til og med 1000 kr. Det virker bare dersom det er en privat person som står som avsender, selv om du får den pakket inn av amazon så vil de fremdeles stå som avsender og du må betale mva/gebyr på alt over 200. Jeg vet, fordi jeg måtte teste det en gang for å sjekke Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, okei! "Det er viktig å lære av sine feil, men det er lettere å lære av andres" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Var ikke en feil i det hele tatt, jeg skulle ha siste sesongen av Buffy og amazon.co.uk var den eneste stedet jeg fant den orginale innpakkningen sånn at den skulle matche resten av sesongene og fant ut at jeg kunne like godt teste for å se hva som skjedde, kostet vel 20 kroner eller noe sånt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, okei Menmen.. Ser at kursen på pund er jo 10,4 kr, så jeg vil jo komme over 200 kr uansett om de skriver prisen av 2 eller 3 på utsiden =/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 *Mine innlegg* Genial tråd har bestil meg Blu-Ray og HD DVD leser Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kombispiller? Det finst både til PC og som stand-alone-spelar. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jada, er klar over det. Lurte bare på hva han har kjøpt. Om det er en kombispiller, to ulike spillere, drev til pc, eller om han bare skreiv feil.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) To strakser så finner jeg det ut.. Var visst denne: LG GGC-H20L Blu-Ray HD-DVD leser Endret 14. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kombispiller? Denne Prisguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå