SpecialForce Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Finnes en egen tråd for DVD'er på tilbud ja jeg vet... ,em ble litt glad bare for denne siden. Dessuten prater jo folk ikke om annet enn den hersens leveringstiden til Playx her inne... Vel, mener du det er dumt å ta opp et reelt problem? Ikke skjønner jeg hva du klager over. Vil du ha en annen diskusjon må du prøve å styre den i en annen retning ved å bidra med noe, ikke komme med kommentarer som bare øker postcount. Lenke til kommentar
Darco Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vel, mener du det er dumt å ta opp et reelt problem? Ikke skjønner jeg hva du klager over. Vil du ha en annen diskusjon må du prøve å styre den i en annen retning ved å bidra med noe, ikke komme med kommentarer som bare øker postcount. "Tråden skal omhandle tilbud/priser på blu-ray filmer, diskusjon rundt filmene kan tas andre steder." Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Max Manus [bD] for £13,95 @ DVD.co.uk Det er vel ikke et tilbud siden den akkurat har blitt annonsert, men mye billigere enn PK og alle andre norske nettbutikker, samt at release er 08.06 kontra 17.06 som den er i Norge. Pretty s!ck Lenke til kommentar
IQM Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Max Manus [bD] for £13,95 @ DVD.co.ukDet er vel ikke et tilbud siden den akkurat har blitt annonsert, men mye billigere enn PK og alle andre norske nettbutikker, samt at release er 08.06 kontra 17.06 som den er i Norge. Pretty s!ck Play og amazon.co.uk selger den til henholsvis £13.99 og £13.69, dog med release 15.06.09. Jeg stusser litt over release datoen til dvd.co.uk ettersom revolver entertainment har satt release til 15. juni, kanskje noen her har bedre innsikt enn hva jeg har. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Uten at jeg vet, tipper jeg Elkjøp kommer til å selge den for 99 kroner, som de gjorde med James Bond- quantum of solace.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Solgte de Quantum of Solace på BD for 99 da den var ny? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Max Manus [bD] for £13,95 @ DVD.co.ukDet er vel ikke et tilbud siden den akkurat har blitt annonsert, men mye billigere enn PK og alle andre norske nettbutikker, samt at release er 08.06 kontra 17.06 som den er i Norge. Pretty s!ck Normalt så ligger jeg unna skandinaviske utgivelser på grunn at tittle osv, denne gangen gjør jeg det motsatte ser jeg. Jeg kjøper ikke en film om en av Norges motstanshelter hvor det står Man of War på covertet... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Solgte de Quantum of Solace på BD for 99 da den var ny? Riktig. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Max Manus [bD] for £13,95 @ DVD.co.ukDet er vel ikke et tilbud siden den akkurat har blitt annonsert, men mye billigere enn PK og alle andre norske nettbutikker, samt at release er 08.06 kontra 17.06 som den er i Norge. Pretty s!ck Normalt så ligger jeg unna skandinaviske utgivelser på grunn at tittle osv, denne gangen gjør jeg det motsatte ser jeg. Jeg kjøper ikke en film om en av Norges motstanshelter hvor det står Man of War på covertet... For 70,- (om ikke elkjop/lefdal kjører kampanje) som tilsvarer differansen kan du få et fantastisk print =) Take a look: http://www.customcovers.org/covers2009/ for kule prints. Men du gjør som du vil selvsagt Hadde gjerne støttet det norske markedet, men 200,- for en film kan ikke forsvares... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 For å slippe at det står Man of War på coveret så betaler jeg gjerne 70 kroner ekstra. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 100% enig med Manx her. UK coveret er ikke helt elendig, men det at det står Man of War omtrent på halve forsiden.... Blir nok den norske BD utgivelsen her i gården ja! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Den nederste var mye kulere! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Den nederste var mye kulere! Det bildet har jo 0 med filmen å gjøre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Finere fortsatt (Den har uansett litt med filmen å gjøre..) Poenget er bare at jeg synes den er finere Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så du synes altså at det er veldig kult at det står Man of War med store, fete, røde bokstaver? Each to his own I guess... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Synes ikke det var spesielt stygt, nei. Og bildet i seg selv syntes jeg var penere - er ikke spesielt fan av masse skrift mitt på coveret som det norske coveret har. Men så er ikke cover så viktig for meg heller. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kommer til å kjøpe den nederste, hvis det er billigst. Det øverste coveret ser bedre ut, men det er ikke noe jeg sitter og irriterer meg over, filmen er vel den samme. Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 The Hut med enda fleire blu-ray filmer i 2 for 18 avdelinga si! mellom anna: The Usual Suspects Eastern Promises Man On Fire Ronin Close Encounters Of The Third Kind Die Hard 4.0 som alle meget gode filmer!! Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 CypheroN Det har vi forstått. Dettet gjelder vel ikke bare kun coveret med disken også.... Lenke til kommentar
firsom Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er den engelske utgaven dubbet eller bare tekstet? Hadde jo vært litt løye å sett den på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå