SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har dessverre ikke VISA, dermed er nettbank eneste alternativ. Da må jeg snakke med banken min og kanskje kjøre full rulle med forbrukerrådet. we'll see. Hvis de har trekt fra kontoen så tar du jo bare kontakt med playx.no. Har de ikke trekt så har du ikke noe du skulle ha sagt, pga opplagt feilprising noe som ofte websjapper tar forhåndsregler for. Det blir trekt umiddelbart, er bare grenser for hvor mye jeg venter. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Billig blu-ray på amazon.co.uk Bumper den, ble altfor gjemt i forrige side. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 fillern jeg har ønska med no country for old men lenge, og nå er den billig? Maks kjipt uten kort!! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har de ikke trekt så har du ikke noe du skulle ha sagt, pga opplagt feilprising noe som ofte websjapper tar forhåndsregler for. Står imidlertid ingenting om dette i kjøpsbetingelsene. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) fillernjeg har ønska med no country for old men lenge, og nå er den billig? Maks kjipt uten kort!! Synd det, kjøpte den selv Endret 10. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Angående tilbudet fra Playx, POTC og Gudfaren trilogien. Playx reserverte umiddelbart beløpet etter jeg hadde bestilt, men de har nå opphevet reserveringen. Kan tyde på at det blir lang leveransetid på denne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er normalt at reserveringen forsvinner etter et par dager uannsett hvilken butikk man handler i fra når man bruker kort. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har de ikke trekt så har du ikke noe du skulle ha sagt, pga opplagt feilprising noe som ofte websjapper tar forhåndsregler for. Står imidlertid ingenting om dette i kjøpsbetingelsene. "Fakta- og prisopplysninger gis med reservasjon for eventuelle tekniske så vel som typografiske feil, samt for utsolgte varer." Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ein del BD til £8.45 med £0.99 i frakt her: http://www.zavvi.co.uk/zavvi/zavvi/offers/mega-monday.list Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Play har kampanje nå. Handler du for over £50 får du £10 avslag på et utvalg av blurays. Du finner kampanjen her. Det beste er at selve kampanjeproduktet teller også inn i prisen før rabatt. Det er kun BD'ene på kampanjesiden man kan få £10 avslag på. Med tilbudet kan du få enten planet earth eller matrix trilogy tollfritt inn i landet Enda et spørsmål angående dette tilbudet: kan man få avslag på så mange filmer man vil dersom man kjøper for mer enn £50? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Play har kampanje nå. Handler du for over £50 får du £10 avslag på et utvalg av blurays. Du finner kampanjen her. Det beste er at selve kampanjeproduktet teller også inn i prisen før rabatt. Det er kun BD'ene på kampanjesiden man kan få £10 avslag på. Med tilbudet kan du få enten planet earth eller matrix trilogy tollfritt inn i landet Enda et spørsmål angående dette tilbudet: kan man få avslag på så mange filmer man vil dersom man kjøper for mer enn £50? Nei, det gjelder kun en av filmene per konti. Om du da foreksempel vil ha både planet earth og matrix trilogy må du derfor opprette en konto til. Det er ihvertfall det jeg har lest meg frem til på andre forum. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hej. Filmene godfather og pirates of the caribbean er i restodre. Vi havde fejl pris på dem, så der var rigtig mange som bestilte dem, og vi har ikke noget status på hvornår vi kan levere dem, da de er i restordre fra vores leverandør. Vi beklager ventetiden. vh. playx kundeservice Andre som fikk denne? Hvor lenge må vi vente tror dere? Fikk beskjed for 3 gang at Quantum of Solace ikke var sendt alikevel, er over 2 mnd siden jeg bestilte den nå... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hmm, har ikke fått noen mail fra de enda. Men det virker jo som at vi får de til 149,- da Endret 12. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Men det var hvor lenge vi må vente på disse? Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ein del BD til £8.45 med £0.99 i frakt her:http://www.zavvi.co.uk/zavvi/zavvi/offers/mega-monday.list Friends - Series 1 [box Set] DVD for 50 lappen-... bra gullgruve du fant der!! takk takk! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Samme pris hos Play.com + gratis frakt http://www.play.com/DVD/DVD/4-/478193/Frie...et/Product.html Endret 12. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Finnes en egen tråd for DVD'er på tilbud Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Finnes en egen tråd for DVD'er på tilbud ja jeg vet... ,em ble litt glad bare for denne siden. Dessuten prater jo folk ikke om annet enn den hersens leveringstiden til Playx her inne... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Play.com har blu ray's fra £8.99. Endret 14. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sorterer du etter pris, så ser du at det egentlig er fra £4.99 Dog ingen film da men... det er i alle fall 3 filmer til £7.99 (hvis man skal regne Manchester United: Champions League Final som film da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå