Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ikke VISA, dermed er nettbank eneste alternativ. Da må jeg snakke med banken min og kanskje kjøre full rulle med forbrukerrådet. we'll see.

Hvis de har trekt fra kontoen så tar du jo bare kontakt med playx.no. Har de ikke trekt så har du ikke noe du skulle ha sagt, pga opplagt feilprising noe som ofte websjapper tar forhåndsregler for.

Det blir trekt umiddelbart, er bare grenser for hvor mye jeg venter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de ikke trekt så har du ikke noe du skulle ha sagt, pga opplagt feilprising noe som ofte websjapper tar forhåndsregler for.

 

Står imidlertid ingenting om dette i kjøpsbetingelsene.

"Fakta- og prisopplysninger gis med reservasjon for eventuelle tekniske så vel som typografiske feil, samt for utsolgte varer."

Lenke til kommentar
Play har kampanje nå. Handler du for over £50 får du £10 avslag på et utvalg av blurays. Du finner kampanjen her. Det beste er at selve kampanjeproduktet teller også inn i prisen før rabatt.

 

Det er kun BD'ene på kampanjesiden man kan få £10 avslag på.

 

Med tilbudet kan du få enten planet earth eller matrix trilogy tollfritt inn i landet :)

 

Enda et spørsmål angående dette tilbudet: kan man få avslag på så mange filmer man vil dersom man kjøper for mer enn £50?

Lenke til kommentar
Play har kampanje nå. Handler du for over £50 får du £10 avslag på et utvalg av blurays. Du finner kampanjen her. Det beste er at selve kampanjeproduktet teller også inn i prisen før rabatt.

 

Det er kun BD'ene på kampanjesiden man kan få £10 avslag på.

 

Med tilbudet kan du få enten planet earth eller matrix trilogy tollfritt inn i landet :)

 

Enda et spørsmål angående dette tilbudet: kan man få avslag på så mange filmer man vil dersom man kjøper for mer enn £50?

 

Nei, det gjelder kun en av filmene per konti. Om du da foreksempel vil ha både planet earth og matrix trilogy må du derfor opprette en konto til.

 

Det er ihvertfall det jeg har lest meg frem til på andre forum.

Lenke til kommentar

Hej. Filmene godfather og pirates of the caribbean er i restodre. Vi havde fejl pris på dem, så der var rigtig mange som bestilte dem, og vi har ikke noget status på hvornår vi kan levere dem, da de er i restordre fra vores leverandør.

Vi beklager ventetiden.

 

vh. playx kundeservice

 

Andre som fikk denne?

 

Hvor lenge må vi vente tror dere? Fikk beskjed for 3 gang at Quantum of Solace ikke var sendt alikevel, er over 2 mnd siden jeg bestilte den nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...