Gå til innhold

Blu-ray-filmer på tilbud - diskusjonstråd


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cortese, fikk du med sånn passportholder pluss bagmerketing med på casablanca boksen. Kan ikke fatte hvorfor det ikke fulgte med i min.

 

Som sagt det der er den Norske/Engelske utgaven, ikke den amerikanske hvor den følger med. Selve boksen i seg selv er ikke lik heller, er mye tynner i forhold, ser ut som om den mangler MYE i forhold til den amerikanske utgaven.

Lenke til kommentar
Hvilke retthigheter har man når det kommer til slikt?

 

Jeg vet ikke om det er en lov om det her, men hvis de ikke selger fra Norge er de ikke underlagt norsk lov. Bryter de loven i sitt land er det ikke sikkert at de vil høre på en nordmann. Men hvor lang er du villig til å gå for å få en film billig?

 

Vanligvis går jeg veldig langt :)

 

Men jeg antar at de er beskyttet på samme måte på en lignende måte som firmaer er når de sender ut reklame. "Vi tar forbehold om feil i annonsen". Men jeg ville helt klart sendt en mail og etterlyst filmen.

Lenke til kommentar
Men jeg antar at de er beskyttet på samme måte på en lignende måte som firmaer er når de sender ut reklame. "Vi tar forbehold om feil i annonsen". Men jeg ville helt klart sendt en mail og etterlyst filmen.

 

Forbrukerkjøpsloven er vel ufravikelig, så hvor gyldige er slike forbehold?

Lenke til kommentar
Cortese, fikk du med sånn passportholder pluss bagmerketing med på casablanca boksen. Kan ikke fatte hvorfor det ikke fulgte med i min.

 

Som sagt det der er den Norske/Engelske utgaven, ikke den amerikanske hvor den følger med. Selve boksen i seg selv er ikke lik heller, er mye tynner i forhold, ser ut som om den mangler MYE i forhold til den amerikanske utgaven.

 

 

Jeg bestillte fra platekompaniet, så det er den norske. Står til og med bakpå at den skal være med i boksen. Ble litt skuffet pga synes de så stilige ut, men gidder ikke sende tilbake.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Ordrene blir ikke kansellert, da hadde vi fått beskjed allerede.

 

Gratulerer til alle som rakk å bestille!

 

Sendte mail til Playx om at jeg ikke hadde fått Quantum of Solace enda, og spørte når de sendte POTC og The Godfather Trilogy, så fikk jeg svar at de ikke var på lager. Så stor sjans for at vi får de en gang i tiden da :D

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Ordrene blir ikke kansellert, da hadde vi fått beskjed allerede.

 

Gratulerer til alle som rakk å bestille!

 

Sendte mail til Playx om at jeg ikke hadde fått Quantum of Solace enda, og spørte når de sendte POTC og The Godfather Trilogy, så fikk jeg svar at de ikke var på lager. Så stor sjans for at vi får de en gang i tiden da :D

 

Vi kan risikere at det går en stund når de ikke har varen på lager. Jeg har nettopp fått beskjed om at en vare som jeg bestilte for 2 måneder siden er ankommet og sendt videre til meg.

 

Ser forøvrig at de har reservert beløpet for POTC på kontoen min.

 

Ellers ser jeg i den nye designen til Playx at på noen av varene de har på lager så lover de å sende samme dagen hvis bestillingen kommer inn for kl 10. Den må jeg sannlige teste ut..

Lenke til kommentar
Æsj, det hadde kanskje vært lurt å betale med kort. Siden de allerede har reservert beløpet, så kan de vel ikke gå tilbake på det. Jeg bestilte med faktura, kanskje de gjør det anderledes da (?)

Dem kan tilbakebetale hele beløpet til kontoen igjen. Har skjedd med meg flere ganger, fra forskjellige sider.

Lenke til kommentar
Æsj, det hadde kanskje vært lurt å betale med kort. Siden de allerede har reservert beløpet, så kan de vel ikke gå tilbake på det. Jeg bestilte med faktura, kanskje de gjør det anderledes da (?)

Dem kan tilbakebetale hele beløpet til kontoen igjen. Har skjedd med meg flere ganger, fra forskjellige sider.

Ser ut som om jeg har en høne å plukke med de der.

Får ordrebekreftelse på ALT untatt POTC. Jeg skal sannelig gi de en lekse!

Lenke til kommentar
Æsj, det hadde kanskje vært lurt å betale med kort. Siden de allerede har reservert beløpet, så kan de vel ikke gå tilbake på det. Jeg bestilte med faktura, kanskje de gjør det anderledes da (?)

Dem kan tilbakebetale hele beløpet til kontoen igjen. Har skjedd med meg flere ganger, fra forskjellige sider.

 

 

Ja, tror hvis det blir lang leveringstid så fjerner de reserveringen av beløpet til de igjen får varen på lager.

Lenke til kommentar

Play har kampanje nå. Handler du for over £50 får du £10 avslag på et utvalg av blurays. Du finner kampanjen her. Det beste er at selve kampanjeproduktet teller også inn i prisen før rabatt.

 

Det er kun BD'ene på kampanjesiden man kan få £10 avslag på.

 

Med tilbudet kan du få enten planet earth eller matrix trilogy tollfritt inn i landet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...