SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 La til borettslaget sesong 2 med min ordre Da er det på vei i kassa mi Har noen problemer med quantum of solace fra playx? Har enda ikke fått min! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Flott tilbud fra playx der, POTC i boks =) /Espen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Uff, hvorfor får jeg lyst på casablanca når jeg allerede har bestilt litt? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Her er en utrolig flott utgave av Casablanca, kjøpte denne for noen dager siden, da kosta den 125 kr Har noen problemer med quantum of solace fra playx? Har enda ikke fått min! Join the club, har venta på den i over 1 mnd. Endret 4. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har du mulighet til å ta IRL-bilder av din casablancautgave? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Regner med at dette er samme utgave? Endret 4. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oi, pent! 149,- må sies å være billig ! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Regner med at dette er samme utgave?Jepp, problemet mitt er at jeg finner ingen bilder som er tatt irl. Det der er bare showoff-bilde. Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her er et bilde av boksen, ikke nyaktig samme boksen som Tjalla viser. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Playx har oppjustert prisene POTC boksen koster nå 600+ Gudfaren trilogi 400 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, var selvsagt for godt til å være sant. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi får se om de er snille nok til å la oss som har bestilt de allerede få de. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi får se om de er snille nok til å la oss som har bestilt de allerede få de. Ikke regn med det Mange billige titler hos HMV. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilke retthigheter har man når det kommer til slikt? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjedde jo med Play.com også, de hadde feil priset Pirates of the Caribbean triologien på blu ray ned til £17.99 eller noe. Da fikk alle som hadde bestilt beskjed om at det hadde skjedd en feil. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tror man kan velge om man vil kansellere ordren sin eller kjøpe til full pris. Om butikken er veldig grei gir de deg selvsagt varen til den prisen du bestilte for, men det skjer nok ikke ofte. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror nok meste parten får kanselert ordren. Merkelig at det ikke har skjedd noe til nå. EDIT: Ser playx har fått nye design på hjemmsidene, kansje det var for og feire? Endret 5. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilke retthigheter har man når det kommer til slikt? Jeg vet ikke om det er en lov om det her, men hvis de ikke selger fra Norge er de ikke underlagt norsk lov. Bryter de loven i sitt land er det ikke sikkert at de vil høre på en nordmann. Men hvor lang er du villig til å gå for å få en film billig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her er et bilde av boksen, ikke nyaktig samme boksen som Tjalla viser. Bildet til Tjalla viser den Amerikanske utgivelsen, den andre er jo tydeligvis billig versjonen de har valgt å gi ut her på berget. Godt jeg har den riktige utgivelsen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ordrene blir ikke kansellert, da hadde vi fått beskjed allerede. Gratulerer til alle som rakk å bestille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå