IQM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Dette er en diskusjonstråd for tilbud på filmer. Blu-ray tilbud skal postes i tråden for tilbud. Det har blitt en del spørsmål ang. frakt, toll/moms osv. i denne tråden så jeg har lagt til generell informasjon. Gratis frakt: Play.com har gratis frakt, uansett hvor mye du kjøper. Play sender også filmene hver for seg. CDWOW.com har gratis frakt, uansett hvor mye du kjøper. Sender også filmene hver for seg. MyMemory.co.uk har gratis gratis, uansett hvor mye du kjøper. Zailor - gratis frakt uansett hvor mye du kjøper. (Norsk) Butikker hvor man må betale frakt: Amazon.co.uk - £1.49 pr. bestilling og £0.39 pr. film (se deres hjelpe sider her) Amazon.com - vær obs på region. For å finne ut om en film er sonefri besøk http://bluray.liesinc.net/ cdon.com - 29 kr uansett hvor mye du kjøper. thehut - 99p pr. film HMV - £2.50 pr film For flere nettbutikker se tråden om guide for kjøp av dvd-filmer. Region/sone for blu-ray Blu-ray har 3 soner, i Europa (samt afrika og australia) har vi sone B. Kjøper du blu-ray fra Amerika eller Asia må du sjekke om filmen er sonefri. Dette kan du for eksempel gjøre på http://bluray.liesinc.net/ Moms/Toll (Tatt fra Guide for kjøp av dvd-filmer) 200 kroners regelen for toll kan du lese om her (side 18 §5 nr.3). Generelt så sier denne regelen at alle forsendelser der vareverdien overstiger 200 kroner, må du betale moms i tillegg(frakt er ikke inkludert i de 200,-). Husk at når du kjøper fra utlandet må du omregne valutaen til norske kroner, og her er det ikke bankenes valutakurser som gjelder, men Tollvenets egne satser. Disse finner du her. Disse satsene gjelder for en uke av gangen, og husk her at det som regel tar noen dager fra pakken blir sendt fra butikken til du har den i postkassa. For å lese mer om 200 kroners regelen sjekk ut Importguiden. ------------------------------------------------------------------------------ Play.com selger The Mummy 3: Tomb Of The Dragon Emperor for 12.99£ (kun idag) Elkjop.no selger følgende titler til 99 kr: Black Rain Four Brothers I am legend Nacho Libre Tomb Raider The Untouchables HMV selger Polar Express til 9.99£, men det er 2.5£ i frakt. CDWOW selger 30 forskjellige titler til 10.99£, inkluderer "A knights tale", "SWAT", "Tears of the sun", "Black Hawk Down" og mange fler. CDWOW har gratis frakt til Norge. Edit: endret tittel Edit 2: Tråden skal omhandle tilbud/priser på blu-ray filmer, diskusjon rundt filmene kan tas andre steder. Informasjon rundt filmene kan finnes på imdb eller RottenTomatoes Endret 1. november 2009 av IQM Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Play 3 for 2 DVD.co.uk 2 for £18 AxelMusic Discounted Amazon US 3 for 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil påstå at du kan snakke om Blu-ray's på salg i HD-DVD-tråden. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hvis du tenker på HD-DVD-er på salg? så har det kun vært posting av HD DVD tilbud. Flott tiltak at denne tråden kommer EDIT: leif Endret 14. desember 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Denne tråden var på tide. Er mye bedre å skille mellom HD DVD og Blu-Ray. Tråden burde dog hete "Blu-Ray filmer på tilbud." *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 BD-filmer vil jeg heller si. Blu-Ray ser jeg ihvertfall ingen grunn til å skrive, da det ikke er riktig måte å skrive det på. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, du har sikkert rett. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Play.com selger Troy til 9.99£ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Platekompaniet i Byporten (Oslo) selde fyrstesesongen av The Tudors på BD til 59,50. Angrar på at eg ikkje kjøpte den, sjølv om eg ikkje har BD-spelar. For alt eg veit står den der framleis. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 thehut.com selger noen titler til £9.93, som ikke er så alt for ille med dagens kurs i pund. The Golden Compass The Departed Underworld [special Edition] Shoot 'Em Up Underworld 2 - Evolution Hairspray [2007] Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Goodfellas på play.com til £9.99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Denne skal i mine innlegg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Godt tiltak og opprette denne tråden ja Skal følge med i denne tråden på tilbuda Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Veldig fin tråd ja, la det bli mange gode tilbud her Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 PotC-trilogien for £10.99, play.com Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det der må jo være et sinnsykt bra tilbud! Skal jeg bestille hvis jeg får låne kortet til mamma. Takk for tipset. La det komme flere. Endret 20. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 PotC-trilogien for £10.99, play.com Med mindre det er noe spesialtilbud, så er den prisen nesten for god til å være sann. Play tar £17.99 per stk. for de 2 første og £23.99 for den tredje enkeltvis. Jeg bestilte en jeg da, så får vi håpe prisen er riktig. For tiden "out of stock". Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er mogleg dette er ei feilprising, men det er visstnok folk som har fått melding om den er sendt ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) sykt da. skal bestilles her og. håper bare det stemmer! dem kan vell ikkje sette opp prisen etter man har bestilt? og da må man vertfall få mulighet til og avbestille. Endret 20. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg bestilte denne en gang for en stund siden, da var den priset til £11 tror jeg (den var da som preorder). Fikk senere mail at denne var feilpriset, og de trakk tilbake ordren min. Temmelig kjedelig. Burde vel ha kjøpt trilogien kun på grunn av lyd og bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå