Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Heisann, min søster (som er 22) bruker PC-en mest til studier og enkle oppgaver, men hun liker å se på DVD-er osv. Nå ønsker hun seg ny, hvilket jeg har fått i oppdrag å finne ut av hva hun trenger. Dermed håper jeg dere kan hjelpe meg Dette er viktige punkter: #1 Liten og enkel å ta med rundt, mye på farten (studerer i utlandet) #2 Hun sa hun ønsket 13" skjerm, men jeg tror ikke det er så viktig, men finner dere en passende 13-tommer, perfekt. #3 Designvennlig, den bør helst "se" ganske fin ut. #4 Maks 10K Forslag? =) takker på forhånd Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da er det vel bare to valg: Macbook eller Dell XPS Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Det skal også være en PC, Mac er uaktuelt. Skal ta en titt på Dell XPS. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den XPS modellen med 13" er gammel, tipper Dell kommer med en oppdatering av hardware om ikke alt for lenge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Denne ser ut til å være rimelig midt i blinken, men du vett kriteriene du er ute etter så det er bare å se i prisguiden og eventuelt poste og spøre om de maskinene du finner som en mulighet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lenovo SL300 er også fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå