Alexnorge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Får feilmeldingen: C:\users\mitt navn\Desktop referer til en plassering som ikke er tilgjengelig. Det kan være på en harddisk på denne datamaskinen, eller på nettverket. Kontroller at disken er satt inn skikkelig, eller at du er koblet til internett eller nettverket, og prøv på nytt. Hvis den fremdeles er utilgjengelig, har kanskje informasjonen blitt flyttet til en annen plassering. Jeg kjører Vista Home Basic. Jeg drev og "ryddet" i mappestrukturen til Utforskeren -> da den hopper opp med en hel haug med mapper jeg ikke følte jeg trengte. Skrivebord (desktop) trengte jeg dog tydeligvis. Har forsøkt å lage en ny mappe på samme sted og kalle den Skrivebord -> men det fungerer ikke. Noen som kan hjelp? // Alex Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Får feilmeldingen: C:\users\mitt navn\Desktop referer til en plassering som ikke er tilgjengelig. Det kan være på en harddisk på denne datamaskinen, eller på nettverket. Kontroller at disken er satt inn skikkelig, eller at du er koblet til internett eller nettverket, og prøv på nytt. Hvis den fremdeles er utilgjengelig, har kanskje informasjonen blitt flyttet til en annen plassering. Jeg kjører Vista Home Basic. Jeg drev og "ryddet" i mappestrukturen til Utforskeren -> da den hopper opp med en hel haug med mapper jeg ikke følte jeg trengte. Skrivebord (desktop) trengte jeg dog tydeligvis. Har forsøkt å lage en ny mappe på samme sted og kalle den Skrivebord -> men det fungerer ikke. Noen som kan hjelp? // Alex du må kalle mappa Desktop Lenke til kommentar
Alexnorge Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Naise!! Funka fint det. Jeg er en idiot :-) Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå