Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg giftet meg i fjord sommer med min store kjærlighet, i den forbindelse kom jeg i prat med ei av jentene på kontoret på jobben. Hun tipset meg om endel i forbindelse med bryllupet. Tiden har gått, og har ikke snakket noe mer med henne, fram til her om dagen. Da begynte hun å spørre meg om det var like bra å være gift, som samboere? Og om jeg merket noe forskjell. Hun har selv vært gift, så litt rart spm syns jeg. Jeg svarte enda bedre:) Så sier hun"jeg er ikke singel jeg heller nå da". Hele settingen ble merkelig. Hvorfor skulle jeg vite om hun var singel eller ikke? Jeg mener jeg har kun møtt henne en gang tidligere Noe som skurer her, eller er det vanlig å fiske slik i privatlivet til mennesker man knapt kjenner? Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Godt mulig hun bare prøvde å være hyggelig? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Trist tråd, trodde dette var en mann som hadde en kjæreste som sa hun skulle på fisketur, men trodde hun var utro med en eller annen fyr isteden. Enig med +-, dama er nok bare hyggelig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fint å leve i en verden der det å være hyggelig trigge paranoiaen i gud og enhver... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Virker som hun prøver å være hyggelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trist tråd, trodde dette var en mann som hadde en kjæreste som sa hun skulle på fisketur, men trodde hun var utro med en eller annen fyr isteden. Enig med +-, dama er nok bare hyggelig. Jeg tenkte eksakt det samme, hehe. Men enig med resten av folket, virker som hun bare vil være hyggelig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå