Gå til innhold

Problemer å få lastet ned Windows Live på Se-tlf

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg sliter med å få Windows Live til å funke på min telefon, har sendt denne mailen til kundeservice, men tviler på de kan hjelpe, så lurte på om det var noen kloke hoder her inne som kunne hjelpe :-). På forhånd takk:

"Hei, jeg vil gjerne bruke Windows live messenger på min Sony Ericsson C905 og ser den støtter å få dette, men får det ikke til, får bare feilmelding. Kan dere forklare meg hvordan man får windows live på telefonen?

Jeg gjør følende:

* sender msn til 2244 og får deretter et oppsett til telefonen og velger "gå til" i meldingen jeg får tilbake. (Har også prød å sende LIVE til 2244 med samme fremgangsmåte)

Kommer deretter til siden for å laste ned oppsetter, jeg laster det oppsetet som er på 206 kb. Deretter spør den om følende:

Tillate at msn starter programmet automatisk - velger ja (må velge ja for å gå videre)

Tillatte å motta tekstmelding i programmet - velger ja (må velge ja for å gå videre)

Etter dette kommer det bare "operasjon mislykkes" og jeg kommer ingen vei videre.

Det står i "feilmeldingsguiden" dere at det kan skyldes at javainnstillingene på telefonen er feil, men under internett-innstillinger finner jeg ikke noe java-innstillinger. De nyere Sony Ericssontelefonene har ikke dette under internett-innstliiinger Så hva skal jeg gjøre, står helt fast.

W890, C902, K850 og denne, samt annet nyere SE-telefoner har ikke javamenyer under internettinnstillinger så d må være en anna måte å gjøre d på. Kan dere sende denne saken til de som sitter med utvikling eller er ansvarlig med Windows Live for hjelp? Prøvd å fått hjelp fra dere på kundeservice i over ett år nå tidligere med andre telefonmodeller fra Sony Ericsson men ikke kommet noen vei. Så vil tro dere også ønsker å løse dette, for det er nok ikke bare meg som sliter med dette.

Håper dere kan/vil hjelpe meg/oss å finne ut av dette.

Avventer tilbakemelding om hjelp :-)

Takk"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...