Gå til innhold

"animasjon" i powerpoint (2007)

trylore

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bruker powerpoint 2007 og lurte på om det finnes en "animasjon" slik at hvis jeg skriver om eks. Norge, og skriver punkter om Norge så kan jeg bare trykke på en knapp eks. mus eller space, så kommer punktene opp hver for seg?

På samme ark altså!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakker vi om selve animasjonen eller bare å lage punkter? Kødder du med meg? Det er så åpnebart som det bare er mulig

eks. jeg har laget en powerpoint fremvisning om norge å skal vise den til noen så vil jeg at punktene skal komme nedover "arket" hver for seg når jeg trykker en knapp/musa!

Lenke til kommentar

Mens det blir lagd eller når du viser den frem.

Da lager du bare de punktene du vil ha så går du på "Animasjoner" og deretter "egendefinert animasjon". Så markerer du det første punktet og trykker på "Leg til..." på den siden til høyre. Velg animasjonen som skal brukes (i ditt tilfelle rull nedover)

Slik gjør du det på de andre

Lenke til kommentar
Mens det blir lagd eller når du viser den frem.

Da lager du bare de punktene du vil ha så går du på "Animasjoner" og deretter "egendefinert animasjon". Så markerer du det første punktet og trykker på "Leg til..." på den siden til høyre. Velg animasjonen som skal brukes (i ditt tilfelle rull nedover)

Slik gjør du det på de andre

takk ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...