trylore Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei Jeg bruker powerpoint 2007 og lurte på om det finnes en "animasjon" slik at hvis jeg skriver om eks. Norge, og skriver punkter om Norge så kan jeg bare trykke på en knapp eks. mus eller space, så kommer punktene opp hver for seg? På samme ark altså! Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Snakker vi om selve animasjonen eller bare å lage punkter? Kødder du med meg? Det er så åpnebart som det bare er mulig Lenke til kommentar
trylore Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Snakker vi om selve animasjonen eller bare å lage punkter? Kødder du med meg? Det er så åpnebart som det bare er mulig eks. jeg har laget en powerpoint fremvisning om norge å skal vise den til noen så vil jeg at punktene skal komme nedover "arket" hver for seg når jeg trykker en knapp/musa! Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Mens det blir lagd eller når du viser den frem. Da lager du bare de punktene du vil ha så går du på "Animasjoner" og deretter "egendefinert animasjon". Så markerer du det første punktet og trykker på "Leg til..." på den siden til høyre. Velg animasjonen som skal brukes (i ditt tilfelle rull nedover) Slik gjør du det på de andre Lenke til kommentar
trylore Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Mens det blir lagd eller når du viser den frem. Da lager du bare de punktene du vil ha så går du på "Animasjoner" og deretter "egendefinert animasjon". Så markerer du det første punktet og trykker på "Leg til..." på den siden til høyre. Velg animasjonen som skal brukes (i ditt tilfelle rull nedover) Slik gjør du det på de andre takk ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå