hojohansen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sliter med at "søk"-linjen blir full, har prøvd slett alt på verktøy (alt. for internett) men det hjelper ikke.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil egentlig bare anbefale deg å bytte til noe bedre. Som opera eller firefox. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg vil egentlig bare anbefale deg å bytte til noe bedre. Som opera eller firefox. Han spør om explorer søk , ikke IE hvis jeg ikke misforstår helt. Trådstarter : kan du utdype problemet ditt litt bedre kanskje ? Endret 14. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 aha beklager. Trodde han mente IE siden det ikke var utdypet noe særlig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Om det "er" browser kan du bruke tracks eraser (15 dagers trial) og kjøre erase med default instillinger. Typed "Search History" i søkefeltet mener jeg ligger i en av index.dat filene. Søke historien over innskrevne søk i denne boksen forsvant hos meg med dette programmet. Tracks Eraser Free download: http://www.acesoft.net/download.htm Det går sikkert an og vaske det med CCleaner også (hvis index.dat vasking er slått på) Endret 14. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil egentlig bare anbefale deg å bytte til noe bedre. Som opera eller firefox. Han spør om explorer søk , ikke IE hvis jeg ikke misforstår helt. Trådstarter : kan du utdype problemet ditt litt bedre kanskje ? Jeg er redd for jeg mener IE.. Mener å huske jeg kunne huke av et eller annet som gjorde at denne søker-hukomelsen ikkke "virket" Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kan ikke fatte at dette kan være så vanskelig.. nå har jeg lest på nettet - prøvd meg frem, men ingen ting virker.. Pc'n er nyinstallert, og før jeg slettet den så virket det slik at når jeg trykket på "slett logg, eller slett skjemaer" så slettet jeg også det jeg hadde søkt etter.. Hva gjør jeg feil nå? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så prøv med programmet jeg linket til da .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå