hallvis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei og hopp! Hva tycker dere om disse (god og solid norsk;) fotoene? Det var ganske dårlig lysforhold der, så jeg fant ut at jeg heller skulle bruke det lille lyset til å skape litt stemning - det var jo tross alt noe så kjedelig som en band-øving. Bandet er forøvrig de fremadstormende "Like Rats From a Sinking Ship" med base i Trondheim. Ta en titt på www.likerats.com Lad kanonene og fyr løs! Hvis dere vil se flere bilder i samme serie er de bare et klikk unna på www.fredrikhalvorsen.com Bildene er forøvrig tatt med Canon 40D og standard 17-85mm med ca 1000 ISO. Endret 14. desember 2008 av hallvis Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det "stående" bildet nederst til høyre synes jeg var bra. Siluetten blir et tydelig motiv. De andre står til stryk. Når de er så mørke og sammensatte blir de så rotete. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Takker for kritikk. Er litt enig i hva du sier, men ikke at de står til stryk. Jeg likte de ganske godt, selv om den tekniske kvaliteten ikke er helt på G (som vi sier i nord). Men ellers takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå