Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Orker ikke mer

Gjest Guest_Dell_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Dell_*

Jeg er en 17 år gammel gutt, og er jomfru. Jeg klarer liksom ikke å være jomfru lenger, altså jeg må bli kvitt jomfrudommen min så fort som mulig. Det er ikke no grupperess eller no, men orker ikke å vente lenger. Det er sikkert mange som også på min alder som tenker på det samma som meg. for å være ærlig utseendet messig er jeg ikke stygg, altså jeg er en kjekk gutt ifølge jentene. Det er ikke det som er problemet, problemet er rett og slett at jeg vil bli kvitt det. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, klare ikke å vente lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her må det alkohol inn i bildet..

men det får vel vente til neste helg, bruk uka på å invitere en flokk med halv fine jenter på fest, så skal du se du får deg noe, fyr i gang noen shotte konkuranser, men pass på at de ikke får for mye og spyr osv.

ps :

ikke tving dem til å drikke eller noe,

tror det er ulovlig å tvinge jenter til å drikke alkohol og så ha sex med dem.. det er dette jenter kalle voldtekt..

Endret av toazty
Lenke til kommentar

den mann følelsen har du til du våkner opp neste dag.

det verste er å komme tilbake på arbeid\skole mandagen..

dette burde være grunn nok til sykemelding...

men noe negativt rykte ser jeg ikke noe problem med, hos menn betyr ikke dette så mye,

mer en positiv ting, mannehore :p det er de folk som får seg noe hver helg det :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_*

Altså, jeg ser ikke helt hvorfor du vil miste jomfrudommen. Vil du bli en mann, gå rundt å skryte til kameratene dine at du har fått deg noe, eller er det bare noe du føler du må? Hva er grunnen?

Jeg er jomfru selv, 18 år, og må innrømme at jeg har tenkt sånn selv. Er vel ganske normalt når man i den alderen antar jeg. Uansett, jeg ble skikkelig nedfor når andre fikk seg noe hele tiden(de gikk å sa det iallefall, hva som er sant er en annen sak). En dag snakket jeg faktisk med noen om den første gangen deres, og la merke til en ganske innlysende ting. De som hadde sex utenfor et forhold angret seg voldsomt, mens de fleste som var i et bra forhold gjorde ikke det. Du tenker kanskje at det er bare å få det overstått, men brått så kan det hende at du angrer voldsomt etterpå. Etter jeg fikk vite det, har jeg ikke fullt så hastverk lenger;)

Men hvis du skal ha deg noe og det fort, så dra til en skikkelig rølpefest og sett standarden din på den minst attraktive jenta som nevnt i en post ovenfor:) Hore kommer du iallefall til å angre på!

Lenke til kommentar
Se Superbad. Du kan ha ett og annet å lære av den filmen.

Genial film er det :D

Trådstarter: hold deg unna horer, det kommer du sikkert til å angre på.

Om det betyr så mye for deg å få deg et ligg for liggets skyld så gå på en hjemme-fest med mange jenter.

Du er for ung til å gå på byn og om du skulle komme deg inn på byn er det der mange eldre gutter som jakter der.

Finner du en skikkelig rølpe fest med folk på din alder og det er mye alkohol inni bildet så tror jeg du har en rimelig grei sjangse. Bare sørg for å velge en jente som ikke er bevistløs.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Normalt å bli desp etter å kvitte seg med jomfrudommen i den alderen der. Var det selv jeg og så alt av kompiser ble kvitt den en etter en.. Fikk tilslutt sjansen og lot den ikke gå fra meg, det var egentlig bad men godt å få det overstått. Likevel skjønner jeg ikke hvofor det jeg stressa så med det. Finnes faktisk viktigere ting her i livet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...