Gå til innhold

Hvem er din favoritt "Bad Guy" ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Filmskurker er flotte der de hører hjemme, på filmforumet. Burde vært mer en nok glimrende tv-skurker å ta av uten å måtte inkludere Jokeren, Darth Vader og Hannibal Lecter.

Isåfall er tråden feilpostet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tråden ligger under tv-programmer, og alle mulige "bad-guys" skal postes her, hadde vært nok med tv-badguys, ellers kan filmbadguys'a bli i et skrekkelig flertall.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ma gå for Sylar jeg også. En kald jævel, men digger karakteren og skuespilleren og alt. Tror han også er mange ganger sterkere (mere krefter) en det vi har sett hittil. Har vært min favoritt siden starten av sesong 3.

Lenke til kommentar
Ma gå for Sylar jeg også. En kald jævel, men digger karakteren og skuespilleren og alt. Tror han også er mange ganger sterkere (mere krefter) en det vi har sett hittil. Har vært min favoritt siden starten av sesong 3.

Aww... Jeg har bare sett seson 1 og 2. Ble forferdeig skuffet av sesong 2. Forbedrer det seg i sesong 3? Er sylar fortsatt den samme karakteren som i sesong 2 og 1?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Aww... Jeg har bare sett seson 1 og 2. Ble forferdeig skuffet av sesong 2. Forbedrer det seg i sesong 3? Er sylar fortsatt den samme karakteren som i sesong 2 og 1?

Hvis du liker Sylar i sesong 1 / 2, kommer du til å elske han. Hatet han i S1, elsker han nå. Han er den samme karakteren, bare enda mer:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg syns å huske at sylar ble mer "snill" og jobbet litt med de andre i sesong 2. Håper at han går tilbake til gamle slemme seg i sesong 3.

U Bet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

pauljohanssonasdanxb8.png

w404.png

Jeg Må si Dan Scott fra One Tree Hill , hata han i sesong 1 når han var så ond mot alle, egoisten som han var. Og ikke minst så ond han var med sin egen sønn =S fikk fnatt av han. Men jeg liker han også , han har forandra seg endel siden sesong 1, virker som en helt ny person jo. Fabelaktig skuespiller, hadde ikke han vært med i serien så hadde den garantert falt noen hakk ned på skalaen.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...