Gå til innhold

BK: Bullet of fire!

AndyAndy

Anbefalte innlegg

Rigget opp et lite foto studio på pulten her hjemme, med noen arbeids lamper og diverse.

Ble bra med lys og ble ganske fornøyd med noen bilder.

Ser i etter kant at jeg skulle hatt en hvit bakgrunn bak D50`in, men, men. Kunne tatt meg tid til å fjerna det svarte, men skolen tar tida mi.

Ønsker kritikk på bildet og komposisjon.

Mvh Andreas

post-161260-1229216878_thumb.jpg

post-161260-1229217310_thumb.jpg

Endret av AndyAndy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Andreas.

Siden ingen andre kommenterer kan nå vel jeg ta skjeen ut av munnen aller hva det nå heter :hmm:

Likte best bilde nr.2 jeg, det som ikke er på skrå.

Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg skal synes om disse to bildene, men det virker litt som om dimmelenka er ute av fokus, blir så blurete. .

Kunne tenkt meg litt utfyllende info om hva du ønsker å si eller vise med disse to komposisjonene, slik at du slipper å få unødvendig negativ kritikk..

Lenke til kommentar

Du har tatt et relativt uskarpt og ganske så kornete bilde av noe som jeg ser på som et av verdens mest harry smykker. En kule. På en lenke. Hva ønsker du å signalisere med dette? Hva er symbolikken? Hva skal du formidle med bildet? "Tøft. En kule?" Ehhh. Tja. Om du virkelig vil gjennomføre ideen, så skaff deg en ekte kule og ikke noen fake replika for folk som tror det er tøft å dekorere kroppen med ting som gir militærassosiasjoner.

Lenke til kommentar
Du har tatt et relativt uskarpt og ganske så kornete bilde av noe som jeg ser på som et av verdens mest harry smykker. En kule. På en lenke. Hva ønsker du å signalisere med dette? Hva er symbolikken? Hva skal du formidle med bildet? "Tøft. En kule?" Ehhh. Tja. Om du virkelig vil gjennomføre ideen, så skaff deg en ekte kule og ikke noen fake replika for folk som tror det er tøft å dekorere kroppen med ting som gir militærassosiasjoner.

Takk for komentarene Larsenio og Jacob, det jeg ønsker kritikk på er vel fordet meste på hva jeg kunne gjordt bedre, generelt.

Som sagt er det første gang jeg prøver meg på mini studio, og hadde ikke noe peiling om noe som helst før jeg starta.

Er svært enig om at biledet er svært kornete, men det skyldes nok den harde PS behandlinga. Høyna kontrasten osv. for nettopp å få fram symbolet: Krig føringen i Irak.

Og forresten er ikke smykket noen bilig fake, ekte kule (riktig nok ingen kule brukt i krig, men jakt) og patron. Laget den selv, nettopp for å symbolisere krig som ett dillema.

Er ikke av den typen som går rundt med et slikt smykke!

Mvh Andreas

Endret av AndyAndy
Lenke til kommentar

Blir vel litt feil å disse motivet som er tatt bilde av.

er jo tross alt om det er utført bra som er dilemmaet her.

Jeg liker best 1 bilde, hvis du hadde tatt bord signaturen.

syns det gir et lit mindre oppstilt bilde, og ikke er så formelt.

liker faktisk også at det er så kornete som det er, men hvet ikke hvorfor.

Ser for meg et spill når jeg ser bildet jeg, ikke krigen i irak :p

Lenke til kommentar

Er jo i hugga spill gærning som gjerne kan ligge mange timer foran Call of Duty også da, ble nok noe inspirert der i fra også :blush:

Tenkte at et litt kornete bilde ville fremheve virkningen litt!

Edit: Takk sttrons!!:)

Mvh

Andreas

Endret av AndyAndy
Lenke til kommentar

He he, skulle vel egentli til å skrive at det kunne se ut som om du har spilt en del COD 4

Det kornete gjorde utroli mye ja.

men en annbefaling er å ikke ha signatur på bilder som legges ut på BK,

for er sinnsykt mange her som kan kritisere et bilde nedenom og hjem

bar grunnet det :p

Ingen årsak

Lenke til kommentar
He he, skulle vel egentli til å skrive at det kunne se ut som om du har spilt en del COD 4

Det kornete gjorde utroli mye ja.

men en annbefaling er å ikke ha signatur på bilder som legges ut på BK,

for er sinnsykt mange her som kan kritisere et bilde nedenom og hjem

bar grunnet det :p

Ingen årsak

Takk, Takk, SKAL slutte med signatur!

Lenke til kommentar
For min del har motivet en del å si. Beklager at jeg gikk litt hardt ut, men vet at du kan bedre enn dette. Satt forøvrig i møte med en idiot av store dimensjoner forleden som hadde ett slikt smykke rundt halsen. Med sønnen sin fødesdato inngravert.

Er enig at motivet har en del å si, men som sagt er det mitt første forsøk med studio og motivet ble da så som så.

Kan sikkert beder enn dette men,men:p

Lenke til kommentar
Likte også bilde 1 best, det andre der patrona ligger vannrett virker som andre har påpekt litt for oppstilt.

Takk :thumbup:

Noe jeg lurte på var om noen hadde noe å si om cloningen på bilde nr 1. Bilde nr 2 er orginalen, bortsett fra at det er cropet en del. Gjorde bildet skrått og måtte da clone litt. Er det noe som kunne vært gjordt bedre på bildene generelt.

MVH Andreas

Lenke til kommentar
Likte også bilde 1 best, det andre der patrona ligger vannrett virker som andre har påpekt litt for oppstilt.

Takk :thumbup:

Noe jeg lurte på var om noen hadde noe å si om cloningen på bilde nr 1. Bilde nr 2 er orginalen, bortsett fra at det er cropet en del. Gjorde bildet skrått og måtte da clone litt. Er det noe som kunne vært gjordt bedre på bildene generelt.

MVH Andreas

Jeg likte bilde nr 2 best , det vannrette .

Tenkte litt på cod jeg og når jeg så bilde :)(jeg er på slutten av nr 5 nå :))

En annen ting , hvis du tenker på krigen i Irak , da burde du kanskje bruke en full mantel ?.

Blyspiss brukes vel bare til jakt .

Mulig det kunne vært tøft å pusse hylsa og , så den kommer bedre fram ?.skinner mer .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...