brukergutt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hei. ER det noen som vet om en link til en lettfattelig brukerveiledning for wine ? Eller er det noen som har en enkel forklaring ? Er avhengig av å kjøre et slekstprogram (for windows) kalt winfamily. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 kopier sample config fila Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 i kjør skriver du : winesetup . resten klarer du selv :> Lenke til kommentar
brukergutt Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Joda, kjører setup. Lar default instillingene være. Legger jeg inn selve programmet i windows mappa som blir opprettet under setup eller gir jeg noen komandoer som forteller hvor programmet ligger på en windowspartisjon ? Configfil, hva slags fil er det ? Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Etter å ha googlet litt rundt, finner jeg at det er problemer med å få Wine til å kjøre under Redhat 9. Er det ingen andre her som kjører Redhat 9 og Wine som kan fortelle hvordan de ev. gikk frem for å få denne kobinsjonen til å funke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå