KKake Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har hatt dette problemet i mange år nå, altså, at jeg lesper på "s"-en.. Sidelesping kallte en pedagog det.. Sliter med det, og tør knapt å si "s" blant folk jeg ikke kjenner. Har allerede vært hos to pedagoger med dette, en når jeg gikk i 6. klasse, som eg faktisk merket fremgang med, men som plutselig bare stakk. Også en i fjor, i 10. klasse, som jeg ikke merket noe fremgang med, og jeg fikk beskjed om å blåse i sugerør for å trene opp "s"-en så gadd jeg ikke mer, følte det ble litt for dumt. Så da tenkte jeg, at siden dette forumet har et par hundretusen brukere, så må det være en eller annen aktiv bruker her som har, eller har hatt det samme problemet, og vet hva jeg burde gjøre, eller har noen tips.. På forhånd takk for evt. hjelp - Rune Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 nei ikke s -en jeg har litt problemer med r -en i engelsk du får trøste deg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå