Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han jeg elsker tør ikke å elske meg..

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Jeg vet ikke helt om dette passer under kategorien "Familie og barrn", men men..

Problemet mitt er at jeg liker en fyr. Vi har vært sammen før, men han var så sjenert at han så vidt turte å snakke med meg foran vennene sine. Så vi gjorde det slutt. En god stund etter (og da mener jeg 5-7 måneder) begynte vi å snakke sammen igjen, men han er fortsatt like sjenert. Har noen et råd til hvordan jeg kan få han til å bli mer selvsikker og mindre sjenert? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han ikke har så mye erfaring fra tidligere forhold kan det bare hende at han trenger å vite litt hvordan han skal oppføre seg. Ikke alltid lett å være selvsikker når du er usikker, man vil jo gjerne bli likt av kjærstens venner! :) Få han til å åpne seg, ta han med et sted hvor han føler seg komfortabel og spør han litt om livet hans ect. :thumbup:

Endret av aneg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vet ikke helt om dette passer under kategorien "Familie og barrn", men men..

Problemet mitt er at jeg liker en fyr. Vi har vært sammen før, men han var så sjenert at han så vidt turte å snakke med meg foran vennene sine. Så vi gjorde det slutt. En god stund etter (og da mener jeg 5-7 måneder) begynte vi å snakke sammen igjen, men han er fortsatt like sjenert. Har noen et råd til hvordan jeg kan få han til å bli mer selvsikker og mindre sjenert? :)

Mulig det er dumt spørsmål, men de har prøvd å snakke med han om problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...