Gjest Guest_anonym_* Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vet ikke helt om dette passer under kategorien "Familie og barrn", men men.. Problemet mitt er at jeg liker en fyr. Vi har vært sammen før, men han var så sjenert at han så vidt turte å snakke med meg foran vennene sine. Så vi gjorde det slutt. En god stund etter (og da mener jeg 5-7 måneder) begynte vi å snakke sammen igjen, men han er fortsatt like sjenert. Har noen et råd til hvordan jeg kan få han til å bli mer selvsikker og mindre sjenert? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje det er slik han er. Accept or dismiss, your call. Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvis han ikke har så mye erfaring fra tidligere forhold kan det bare hende at han trenger å vite litt hvordan han skal oppføre seg. Ikke alltid lett å være selvsikker når du er usikker, man vil jo gjerne bli likt av kjærstens venner! Få han til å åpne seg, ta han med et sted hvor han føler seg komfortabel og spør han litt om livet hans ect. Endret 15. desember 2008 av aneg Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor gamle er dere? Og hvordan omgås dere, på skolen og den slags ? Lenke til kommentar
jest-guest-sammadet Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 vel du kan jo være alene med han et sted og ta det litt rolig til han blir mer vandt til det så og nor han blir mye mindre sjenert så kan dere gå åver til fest venner og sånt. vel jeg er gutt og er også veldig sjenert for masse hvis noen spørr meg så tørr jeg på en måte ikke å si ja selv om hun er søt??? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det kan være et tegn på at han er usikker på deg... Du bør være tydelig på hva du vil med han. La han komme in på deg og bli trygg på deg på sin måte. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg vet ikke helt om dette passer under kategorien "Familie og barrn", men men..Problemet mitt er at jeg liker en fyr. Vi har vært sammen før, men han var så sjenert at han så vidt turte å snakke med meg foran vennene sine. Så vi gjorde det slutt. En god stund etter (og da mener jeg 5-7 måneder) begynte vi å snakke sammen igjen, men han er fortsatt like sjenert. Har noen et råd til hvordan jeg kan få han til å bli mer selvsikker og mindre sjenert? Mulig det er dumt spørsmål, men de har prøvd å snakke med han om problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå