Deathsh00t Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du får høre med Hardcore Gamer 1997. Han har sikkert 30 låste tråder på emnet. HAHAHA Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja nå har jeg bestemt meg for hvilke spill jeg ønsker meg:-------> FarCry 2, CoD 4, LPB og Fallout 3. Så nå slipper dere å gjøre mer her. BTW. Takk for svar alle sammen Håper derre får en fin jul Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja nå har jeg bestemt meg for hvilke spill jeg ønsker meg:-------> FarCry 2, CoD 4, LPB og Fallout 3. Så nå slipper dere å gjøre mer her. BTW. Takk for svar alle sammen Håper derre får en fin jul Bare hyggelig å hjelpe Takk, og en god jul til deg også! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja nå har jeg bestemt meg for hvilke spill jeg ønsker meg:-------> FarCry 2, CoD 4, LPB og Fallout 3. Så nå slipper dere å gjøre mer her. BTW. Takk for svar alle sammen Håper derre får en fin jul Bare hyggelig å hjelpe Takk, og en god jul til deg også! God jul og det var hyggelig å hjelpe. Noen flotte spill du har valgt som gir deg mange fantastiske timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå