firemann95 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg lurer på hvilke spill jeg burde ønske meg til jul? Jeg liker action, rpg, fps..... Lenke til kommentar
pettor Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fallout 3! Er faktisk alle de tre tingene du liker, samtidig! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vær så snill, ta et søk. Tipper denne blir stengt innen noen timer, hvis det er noen oppegående moderatorer her.. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk for svar pettor. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Vær så snill, ta et søk. Tipper denne blir stengt innen noen timer, hvis det er noen oppegående moderatorer her.. Det er ikke serlig fint å få sånne komentarer rett før jul, er det vel? Vær snill, eller INGEN jule gaver!!!!!!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vær så snill, ta et søk. Tipper denne blir stengt innen noen timer, hvis det er noen oppegående moderatorer her.. Det er ikke serlig fint å få sånne komentarer rett før jul, er det vel? Vær snill, eller INGEN jule gaver!!!!!!! Ok, ok, sorry Jaja, er jo tross alt jul, så da skal man jo så klart få lov til å spamme ned forumet.. Hvor gammel er du da? Ti? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hvis du ser et par innlegg nedi denne tråden (som alt er låst, og ligger en halv siden nedforbi tråden du har laget), så er det en liste med sikkert 15 andre tråder som tar opp lignende tema. Og en ting til. Hvilke, ikke Hvordan. Endret 14. desember 2008 av aleksander_sk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når vi er i gang med å lære gutten rettskrivning: "Takk for svar pettor." Skulle vært et komma = "Takk for svar, pettor". "Det er ikke serlig fint å få sånne komentarer rett før jul, er det vel?" Det heter "særlig" og "kommentarer". "Vær snill, eller INGEN jule gaver!!!!!!!" Orddelingsfeil og overdrevent bruk av utropstegn. "Julegaver". God Jul Lenke til kommentar
bendik_92 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fallout 3 passer ut fra hva du sier du liker , ellers vil jeg anbefale Littlebigplanet Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Takk. Skal prøve å gjøre det litt bedre neste gang. God Jul alle sammen!! :!: Endret 14. desember 2008 av firemann95 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tror du burde ønske deg et Playstation-spill hvertfall, siden du poster i Sony-katergoriee. Du vet, et sånt spill som som regel er på en CD, DVD, eller Blu-Ray, alt etter om du har PS1, PS2, eller PS3. Men hvilket spill du burde ønske deg derimot, kan jeg ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 OK! Jeg har PS3 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 *Flirer*, Mokko! :!: Tja, er ikke så lett å si hva du bør ønske deg. LBP? CoD4? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du får høre med Hardcore Gamer 1997. Han har sikkert 30 låste tråder på emnet. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du får høre med Hardcore Gamer 1997. Han har sikkert 30 låste tråder på emnet. Hva **** skulle det liksom bety? Jeg har en tråd om det, so what? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Haha, denne tråden blir bare mer og mer komisk.. :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du får høre med Hardcore Gamer 1997. Han har sikkert 30 låste tråder på emnet. Hva **** skulle det liksom bety? Jeg har en tråd om det, so what? Haha, den var god. :!: Neida, men til trådstarter: Det finnes mange tråder om dette emnet her, og hvis du ikke finner fram, se i stengte tråder hvor det som oftest linkes til tråder du er på jakt etter. Du kan også se på nettsider som: Spilmagasinet, gamereactor etter tips til spill og de beste spillene. Gamer.no har også en artikkel med de beste spillene. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det finnes faktisk også artikkler som har navn som: DISSE SPILLENE ØNSKER DU DEG TIL JUL De kan være til hjelp de og Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk er så krasse... ? Sist jeg sjekka, så var dette et forum hvor folk kunne spørre om hjelp og lage sine egne tråder. Hvis han lurer på hva andre annbefaler, hva andre synes er bra, så la han spørre om det da... Folk er forskjellige, så slutt å hver så krasse mot mot folk bare fordi de ikke søker i hytt og pine og velger å lage sin egen tråd.. Forum troll!. OT: Burde se etter COD4 eller Socom Confrontation hvis du liker skytespill : ) knallgode begge to. ; ) Endret 15. desember 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
scaperrow Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Burnout Paradise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå