Bleda Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har en (dritt) dell pc som jeg ville likt og hvisst hvor varm den er... uten og ta på den !! Om jeg må kjøpe en dingseboms til 400 kr eller bare laste ned ett programm som """!!!!VIRKER!!!!""" til DELL !!!! Tips og Trix me dell? bare poste her Yo! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hardware Monitor eller MotherBoardMonitor5? Lenke til kommentar
torb Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 PC-alert er et alternativ som jeg bruker. Gratis å laste ned. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 har du hørt om bios.????? er mye brukt i data verdenen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 bios er en fin ting.. kan nesten stole på den selv om du har dell Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 bios er en fin ting.. kan nesten stole på den selv om du har dell Morsom du!!! DELL BIOS ER NOE DRITT... GÅR IKKE ANN OG JØRE EIN TING!!! men jj!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå